Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en hjemmeside??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle sammen. Jeg er ved at starte et firma som laver hjemmesider for virksomheder og private. I starten havede jeg lidt probelmer med at finde ud af precist hvad jeg ville lave men nu er jeg gået tilbage til det jeg er bedst til nemmelig at lave hjemmesider.

 

Så nu leder jeg bare efter kunder så hvis i er interseret så tjek lige www.powerwire.dk. (Jeg er ikke færdig med at rette stavefejl osv i nu.)

 

PS: Alle her på amino får selfølgelig lidt rabat ;-)

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er tydeligvis heller ikke færdig med at rette stavefejl i dit indlæg.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne være en idé at lægge lidt indhold på din hjemmeside inden du markedsfører den.

Desuden hører din reklame ikke til i denne her kategori, men i "jeg har et godt tilbud.."


Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er da en forside, er det nu ikke længere nok til at lokke kunder til?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Flyttet efter Anders'' anvisninger :) hold venligst tilbud i denne kategori i fremtiden.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan ikke se hvad der står i din menu... dårlig farve valg...
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-01-2007 22:58:08 Forfatter: Loke Dupont Du er tydeligvis heller ikke færdig med at rette stavefejl i dit indlæg.

 

Jesus christ.... Jeg håber at dine resterende 48 indlæg her på amino, er mere brugbare end de to du har postet her i tråden..

Hvorfor er det at folk skal sables.. Jeg ved godt at det er normalt på alle andre forums. Men det bør det ikke være her på amino..

Til Frederik..
Synes helt sikkert at det ser ud til at du har skills. Men det er en rigtig god idé at få din engen side færdig før du markedsfører dig selv.. og så skal du nok arbejde noget meret med indholdet på din siden..

Men held og lykke med din virksomhed..

/ Charly

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-01-2007 14:39:25
Forfatter: Tyllesen

Jesus christ.... Jeg håber at dine resterende 48 indlæg her på amino, er mere brugbare end de to du har postet her i tråden..

Hvorfor er det at folk skal sables.. Jeg ved godt at det er normalt på alle andre forums. Men det bør det ikke være her på amino..


Du skal da være velkommen til at tjekke min tidligere indlæg. Normalt er jeg ganske hjælpsom.
Nu havde Frederik så bare smidt indlægget i det forkerte fora, prøver som han har gjort en pæn række gange før at sælge et rigtigt ringe produkt her på amino. Uprofessionelle IT-folk giver resten af os et dårligt ry.
Lad mig samtidig understrege at jeg selvfølgelig synes der skal være plads til at være ny og træde ved siden af. Alle skal jo starte et sted.
Derudover er det vist ingen grund til at deltage mere i denne tråd. Ville bare lige forklare mine måske lidt spydige indlæg.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Din forklaring er modtaget og godtaget.. Godt ord igen :-)

God weekend

/ Charly
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)