Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat vil have komplet spejl af dit firmas harddisk! Nyt lovforslag...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Faxe/Hørsholm
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 21
Fra  iDoktoren.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Se lige her:

http://www.comon.dk/nyheder/Skat-vil-have-komplet-spejl-af-dit-firmas-harddisk-1.372919.html

Det er da for sygt efterhånden. Tænker, bare det at foreslå det, er da langt ude i hampen i et demokrati...

Skal vi efterhånden bare erkende at Danmark ikke er et frit demokrati længere, men mere minder om det gamle DDR...?

Hvordan er det med jer der har firma i udlandet, er myndighederne der lige så inkompetente og vanvittige som dem vi er plaget af i Danmark?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Forslaget vil formentlig aldrig blive godkendt, men der er da ingen tvivl om at Danmark er en bananrepublik.

Hver gang det offentlige indfører en "service" er det samtidig en mere eller mindre skjult kontrolmulighed.

Som selskab er der heldigvis mange muligheder for at undgå de mest sindssyge ting.

Ha' en god aften.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ditbrugtmarked:

Hej.

Forslaget vil formentlig aldrig blive godkendt, men der er da ingen tvivl om at Danmark er en bananrepublik.

Hver gang det offentlige indfører en "service" er det samtidig en mere eller mindre skjult kontrolmulighed.

Som selskab er der heldigvis mange muligheder for at undgå de mest sindssyge ting.

Ha' en god aften.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Helt enig. Desværre har jeg ikke stjerner, så 5 Star

Det værste er jo nok, at det såkaldte "offentlige" Danmark efterhånden sætter nogle standarder, som de ikke selv kan eller vil leve op til.

Bananrepublik, ja desværre.

Tonny

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser store muligheder i lovforslaget. SKAT kunne komme 1 gang om året og spejle firma hardisken og levere 1 stk. færdig og gedkendt årsregnskab Cool

Så vil der ikke være nogle som kan snyde længere. 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim.

Tim (NoTanShop):

Jeg ser store muligheder i lovforslaget. SKAT kunne komme 1 gang om året og spejle firma hardisken og levere 1 stk. færdig og gedkendt årsregnskab Cool

Så vil der ikke være nogle som kan snyde længere. 

Hahahahahahahahahahahahaha, dén er sjov.

Jeg har virkelig gode erfaringer med det offentliges måde at håndtere DERES EGNE REGLER på. Det klarer de ikke særlig godt!

En anden ting er deres sløsede håndtering af oplysninger som de måtte komme i besiddelse af. Lige præcis dér stoler jeg ikke på hverken SKAT eller andre offentlige instanser.

Det er jo set før at følsomme oplysninger er dukket op de mærkeligste steder, f.eks. genbrugspladser, Ekstra Bladet og andre steder hvor de ikke hører hjemme.

I øvrigt vil det jo ikke forhindre nogen i at snyde! Der har altid eksisteret personer som er gode til "dobbelt bogføring", og det vil dette her ikke ændre på.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim (NoTanShop):

Jeg ser store muligheder i lovforslaget. SKAT kunne komme 1 gang om året og spejle firma hardisken og levere 1 stk. færdig og gedkendt årsregnskab Cool

Så vil der ikke være nogle som kan snyde længere. 

Hej Tim

Det er faktisk meget mere enkelt, du betaler bare, hvad du gar lyst til - Eller det er i hvert fald den vej, som hele lovgivningen lægger op til.

Ingen eller i bedste fald kun en lemfældig kontrol af regnskaber og selvangivelser, som efterhånden tenderer hen mod mere eller mindre anarkistiske tilstande i.f.m. selvangivelserne.

Når dagen kommer, og det gør den, så falder hammeren meget hårdt på mange virksomheder, især de små og let overskuelige virksomheder.

SKAT er pt. et sovende eller døsende monster, som kun venter på at få tilført ressourcer (læs: penge og personale), så vil det absolut kunne blive et mareridt for mange selvstændige erhvervsdrivende.

Tonny

Fra Herning
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Skat.dk er da en yderst dejlig service, eftersom jeg flere gange har tvunget dem til at inkassere penge ved det offentlige :)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)