Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tildeler jeg en administrator på min Facebook Fanside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har måske været lidt forhastet og har oprettet en side for min virksomhed under min private profil. Jeg vil gerne have, at andre i virksomheden har adgang til at poste indlæg osv. i mit fravær, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor man tildeler andre administratorer, ligesom man kan gøre i grupper.

Er der nogen der ved hvordan man gør det?

Og *gisp*, hvis ikke det kan lade sig gøre, hvorledes sletter jeg så fansiden? Da jeg gerne vil oprette en ny under en anden profil end min egen. Jeg har nu 14 fans og "time is of the essence!".

Håber nogen kan hjælpe!

På forhånd tak!

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

JEG FANDT UD AF DET! :o)

Til de som evt har samme problem:

Jeg gik ind under "fans'ene" og så kan man klikke på "make admin" under hver enkelt.
Easy Breasy Beautiful :o) 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Nu må du ikke vildlede vores andre søde Amino'er ;)

facebook er der både grupper og fansider.. I dit tilfælde har du en gruppe, eftersom man på en gruppe kan gå ind under medlemmerne og udfor det enkelte medlem trykke på en knap som gør dem til administrator af gruppen. På en fanside skal man ind under det der hedder "rediger side" Hvorefter der er en kolonne i højre side hvor der står "tilføj admin" I dette tilfælde kan du kun tilføje en administratore som du selv er venner med.. Altså en person der fremgår på din venneliste og ikke en person der er medlem af din fanside..

Mvh. Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

Hej du.

Nu må du ikke vildlede vores andre søde Amino'er ;)

På facebook er der både grupper og fansider.. I dit tilfælde har du en gruppe, eftersom man på en gruppe kan gå ind under medlemmerne og udfor det enkelte medlem trykke på en knap som gør dem til administrator af gruppen. På en fanside skal man ind under det der hedder "rediger side" Hvorefter der er en kolonne i højre side hvor der står "tilføj admin" I dette tilfælde kan du kun tilføje en administratore som du selv er venner med.. Altså en person der fremgår på din venneliste og ikke en person der er medlem af din fanside..

Mvh. Martin

Det er desværre forkert.
Som fanside kan man let gå ind under medlemmer og vælge administrator.
Også uden at personen er din ven.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:
Det er desværre forkert.
Som fanside kan man let gå ind under medlemmer og vælge administrator.
Også uden at personen er din ven.

Du har helt ret.. Mig der forvekslede noget! Godmorgen..

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da ikke helt uden relevans at du havde 50% ret.... Smile

Ret ofte er man ven med den person man skal tildele adminrettigheder, og metoden med at finde personen via backenden er langt nemmere end at finde vedkommende blandt alle (selvsagt givet der er mange tilhængere af siden).

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)