Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får aldrig tilbagemeldning på Alibaba!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jo være at de får et utal af emails, som de ikke kan nå at svare på allesammen. Derfor svarer de kun på de emails de synes er seriøse, eller som opfylder deres betingelser såsom MOQ etc. Personligt får jeg rigtigt mange henvendelser via Alibaba, og der er godt nok mange useriøse imellem, som ikke engang har gidet læse den mest basale information og betingelserne opgivet. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke kunne sige hvorfor de ikke har svaret i flere måneder?
Men jeg ved at i sidste uge var der Moon-cake festival. I denne uge har der været Kinesisk helligdage, så kun meget få virksomheder holder åbent. Men som Lars siger, får de nok mange mails i løbet af dagen, så de udvælger måske kun de mest seriøse henvendelser at svare tilbage på, da de har nok kunder i biksen, til at kunne vælge og vrage som de har lyst. Men det er rent gætteri.

Jeg har også profil inde på Alibaba og får 2-3 mails om dagen, omkring produkter de vil sælge mig. Halvdelen af de mails jeg får, er jeg deres bedste ven, eller en "Great guy" og 90% af dem, kan jeg ikke bruge til en dyt?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad søger du i Indien?

Jeg har kontakt til flere typer virksomheder dernede indenfor Metalarbejde, smykker, software, desuden kontakter i Vietnam indenfor keramik og bambus, Tyrkiet i glasvarer, Kina i tekstil, Metal, keramik, silkeblomster og tørrede blomster, møbler og kurve.

desuden har jeg en stor kontaktflade af Europæiske importøre af diverse produkter indenfor brugskunst og interiør.

Måske kan jeg hjælpe

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu ellers at jeg virker ganske seriøs og meget ligetil. Jeg skriver direkte at jeg skal bruge netop deres varer og mange af dem - og at jeg vil købe en sample.

Indtil videre har jeg fået respons fra en enkelt producent. Det er positivt, men jeg ville egentlig gerne have lidt sammenligningsgrundlag og alene prisen på deres sample er ret høj i forhold til hvad jeg havde forestillet mig. Jeg har dem også mistænkt for bare at være opkøber eller grossist om man vil, og ikke selv sidde på produktionen. Men nu må vi se.

Tak for alle jeres svar! :)

Glasmager: Jeg har sendt dig en pb.

Fra Langeskov
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er agent/importør med vare fra kina, hvad skal du bruge?

Hilsen

Klaus Larsen

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

^Jeg skal ikke bruge noget fra Kina på nuværende tidspunkt :) Ligenu er det Indien, så alle der på nogen måde kunne tænkes at hjælpe med kontakter, må meget gerne smide mig en pb.

Men tak alligevel Klaus :)

 

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv forsøgt mig med kontakt mail til  producent af produkt som jeg umiddelbart finder spændende, med ønske om kontakt, for import og salg i EU. Kontakten blev taget til Kinesisk  producent for 3 mdr. siden, uden svar til nu. Jeg tillægger det, at de ikke kan engelsk og hvis jeg virkeligt vil dette, skal jeg benytte lokale kontakter (som nævnt i nadet indlæg) .....men, det var en "skør ide" dog med seriøs forespørgsel (salgsplan, forretningskoncept og forslag til opstarts volume) , så jeg lader andre om at "opdage" produktet en dag og "score kassen" :-)

Fra Langeskov
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er måske noget jeg kan hjælpe med, jeg har gode kontakter i Kina

Klaus

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SBPetersen,

Jeg får altid svar!

 

Hvad leder du efter?

 

MVH

 

Antonio

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)