Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købes: Integration af CMS-system på nuværende Website.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

HeY Aminoer.

Jeg står og skal til at opstarte min første hjemmeside. (E30Sport.dk) Et mødested for alle med interesse for BMW's gamle E30 model. Siden er udviklet i mac-programmet Dreamweaver. Jeg har opdaget at det er noget af en opgave at opdatere siden med nyheder, artikler etc. Når jeg skal uploade sitet via FTP-program hvergang.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at indsamle tilbud fra personer som kan programmere et CMS-system til siden.

Jeg kan kontaktes på MSN-Messenger: Laursen87@gmail.com

Med venlig hilsen.
DaZiaN

OBS: Da dette udelukkende er en fritids-beskæftigelse er jeg ikke interesseret i at bruge flere tusinde-kroner på at udvikle sitet. Dermed sagt at CMS-systemet ikke skal koste det hvide ud af øjnene at få udviklet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

DaZiaN:
Derfor kunne jeg godt tænke mig at indsamle tilbud fra personer som kan programmere et CMS-system til siden.

Du kan bruge mange forskellige open source systemer og ét af de rigtigt gode er Umbraco (umbraco.org). Systemet er 100% fleksibelt og det er kun din fantasi der sætter grænsen. Det er gratis at bruge og det eneste du skal betale for er hosting.

 

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaah.. Har os kigget nærmere på Umbraco, men tror simpelthen ikke jeg kan finde ud af at bruge det. Derfor søger jeg en som har mere forstand på det. :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 26
Fra  media2impress Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DaZian; 

Jeg har sendt dig en privatbesked samt tilføjet dig til min messenger :)

/ Jacob Buus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

DaZiaN:
Jeg står og skal til at opstarte min første hjemmeside. (E30Sport.dk) Et mødested for alle med interesse for BMW's gamle E30 model. Siden er udviklet i mac-programmet Dreamweaver. Jeg har opdaget at det er noget af en opgave at opdatere siden med nyheder, artikler etc. Når jeg skal uploade sitet via FTP-program hvergang.

Jeg kan hverken få http://www.e30sport.dk/ eller http://e30sport.dk/ til at virke - jeg får bare "Fejl403: Adgang forbudt".

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi websitet ikke er lagt ud på nettet endnu, siden ligger på min harddisk. :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan evt også hjælpe dig med at integrere det i en drupal løsning, hvis det skulle have interesse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei

 

jeg har tilføjet din msn.

 

Mvh. Patrick Olsen

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet hjælp til denne opgave.
Tråden må derfor gerne blive låst eller slettet.

Mvh. DaZiaN

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)