Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 21 ud af 22 (212 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have et klart dokument med beviser fra skat, link og logisk beregning efter hvad der sker indirekte bag Acn'ere så fang mig på facebook (Abdul Samir). Bruger ikke den side så tit! :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdul

Jeg er da nysgerrig, så har sendt dig en besked på facebook. Men samtidig er ACN heller ikke for mig et interessant firma, så det er udelukkende for at se de logiske tal, som du hentyder til. 

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det og det er ikke kun varm luft. Deres produkter specielt ip telefon er det bedste og billigste produkt der kan fås.

hvis du selv er kunde får du penge for dine egne points... Hvem er dine kunder er ikke vigtigt så længe det er nogle som vil spare penge...

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 03:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

OJOJ OJ

 

Fatter ikke jeres energi på at bekrige,,, hinanden,,, og specielt i et så simplet miljø som at være sælger..

 

I DK har vi nogle ok firmaer når det gælder telemarketing og du får en belønning. Er du god kan du nå 100.000 pr. måned og stadig være reel- det samme findes i Sverige,, -  jeg har oplevet dette selv.

Men men men,, alt denne tele konkurence gør det ikke reelt.. for den ansatte,,, og i jobannoncer står der at vi udvidder og skal bruge 10 nye,,, det har de skrevet de sidste 4 år... og hver måned,,,  + ansættelser der ikke ikke holder vand.

Mit råd er at holde sig langt væk fra alt Tele/ telefirmasalg... med mindre du har en lang erfaring for salg,,, og ved at du kan lave mindst 60.000 uanset hvad du har med at gøre-- og kan gøre en handel med firmaet så du ligger på 80.000

Jeg har oplevet på Unicall .. at der bliver tjent kr, 100.000 pr. måned,,, og jeg har oplevet det i Sverige også.. endda ca. 120.000 pr måned til bedste sælger 4 måneder i træk  ,, udfra  en 6 timers arbejdsdag faktisk,, incl. ½ times varm mad frokost som man kunne indtage billigt i resterurenten øverst oppe incl. frie pauser,,, når man vil og så mange man vil 

Jeg ville ønske at dette tele/ tele shit marketing må få sin ende,,, da den branche er så useriøs og det er kun de beskidte folk i branchen som har med det at gøre...

Jeg synes det er synd for dem som prøver... da der vitterlig findes langt langt bedre virksomheder og de lokker jo unge ind via at være falske,,,  o

 

 

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 03:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt så tror jeg på at der kun er et seriøst indvandrer eget firma i DK omkring telemarketing - nemlig Unicall . Og Unicall giver sig slet ikke i kast med det laveste .... produkt at sælge

Sælgere boykot det lort... søg hos seriøse firmaer,,,, og vigtigt drop alt som har med et muslimsk navn at gøre,,,undtagen Unicall

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 03:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hedder ens chef Abdul... så er man ansat i den lokale grønthandel og der sælger man reelt.. og det er der grund til at være stolt af...

Men drop det andet pis... for din egen skyld...

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 05:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der en lun 1 vinder - det er ACN - hold fingrene væk

Fra sørvad
Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender flere der men er svært med mobil markede abn.og man kan nemt finde billiger og bedre produkter efter min mening , vil du have noget der sælger sig selv nærmest og hvor du kommer til at sætte tætter på toppen samtid med i en linje med nogen af de støreste i dk så send en mail. Acn er for svært at banke rigtig i gang syntes jeg men der med ikke sagt det ikke kan lade sig gøre ,dem jeg kender går det pænt godt for der inde men de har også været med i mange år, firmaet tror jeg er ok stabil og har kørt i mange år så på det punkt tror jeg ikke man bliver snydt derinde.

Side 21 ud af 22 (212 indlæg)