Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på visitkort ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg skal have trykt 2 x 250stk(4+0) visitkort. Om det er offset eller lasertryk er ligemeget for mig. Jeg har PDF -filerne klar, så lad det gå lidt tjept ;-)

Pris ? Leveringstid?

Mvh Charly
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er vigtigst - en super god kvalitet og god service eller billige visitkort?
Kvalitet og service finder du bl.a. hos de to medaminoer Mediamouse og pbtryk.dk
Billige kort finder du hos lasertryk, print2people og de mange andre der kommer op hvis du søger efter visitkort på google. Men brug discountsteder på eget ansvar, jeg gider ikke høre dig tude hvis du får lort fra dem

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-01-2007 23:22:19 Forfatter: Nicolai Lønne Hvad er vigtigst - en super god kvalitet og god service eller billige visitkort?
Kvalitet og service finder du bl.a. hos de to medaminoer Mediamouse og pbtryk.dk
Billige kort finder du hos lasertryk, print2people og de mange andre der kommer op hvis du søger efter visitkort på google. Men brug discountsteder på eget ansvar, jeg gider ikke høre dig tude hvis du får lort fra dem



Tjaa.. det er vel en kombination af det hele...
Kender ikke kvaliteten hos dem du nævner. Men har engang købt ved Vistaprint.com og dem var jeg fint tilfreds med. Så det kan godt være at jeg ikke stiller kæmpe krav til kvaliteten..

 

p.s der skal kunne skrives med kuglepind på overfladen af visitkortene

/ Charly

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-01-2007 00:05:35
Forfatter: Tyllesen
Dato: 09-01-2007 23:22:19 Forfatter: Nicolai Lønne Hvad er vigtigst - en super god kvalitet og god service eller billige visitkort?
Kvalitet og service finder du bl.a. hos de to medaminoer Mediamouse og pbtryk.dk
Billige kort finder du hos lasertryk, print2people og de mange andre der kommer op hvis du søger efter visitkort på google. Men brug discountsteder på eget ansvar, jeg gider ikke høre dig tude hvis du får lort fra dem



Tjaa.. det er vel en kombination af det hele...
Kender ikke kvaliteten hos dem du nævner. Men har engang købt ved Vistaprint.com og dem var jeg fint tilfreds med. Så det kan godt være at jeg ikke stiller kæmpe krav til kvaliteten..


p.s der skal kunne skrives med kuglepind på overfladen af visitkortene

/ Charly



Hmm, kvaliteten er nok i det man ville kalde den lave endnu :p .. hehe ..
Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til et lokalt trykkeri eller sådan noget. De kan typisk levere indenfor en dag eller noget, medmindre det er noget helt specielt du skal have.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-01-2007 00:05:35 Forfatter: Tyllesen


Dato: 09-01-2007 23:22:19 Forfatter: Nicolai Lønne Hvad er vigtigst - en super god kvalitet og god service eller billige visitkort?
Kvalitet og service finder du bl.a. hos de to medaminoer Mediamouse og pbtryk.dk
Billige kort finder du hos lasertryk, print2people og de mange andre der kommer op hvis du søger efter visitkort på google. Men brug discountsteder på eget ansvar, jeg gider ikke høre dig tude hvis du får lort fra dem




Tjaa.. det er vel en kombination af det hele...
Kender ikke kvaliteten hos dem du nævner. Men har engang købt ved Vistaprint.com og dem var jeg fint tilfreds med. Så det kan godt være at jeg ikke stiller kæmpe krav til kvaliteten..






p.s der skal kunne skrives med kuglepind på overfladen af visitkortene

/ Charly



 





Hej Charly. Jeg kan godt hjælpe dig med nogle visitkort, og komme med et tilbud til mig. Send lige en mail til jesper@qtag.dk - så vil jeg vende tilbage med en pris/leveringstid.

Ser frem til at høre fra dig. Fortsat god dag.

 




// Jesper Skov

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-01-2007 22:20:36 Forfatter:Tyllesen Hej

Jeg skal have trykt 2 x 250stk(4+0) visitkort. Om det er offset eller lasertryk er ligemeget for mig. Jeg har PDF -filerne klar, så lad det gå lidt tjept ;-)

Pris ? Leveringstid?

Mvh Charly

 

Vi bruger selv diverse tryksager fra print2people og klart stå inde for kvaliteten af Deres visitkort.
Du kan i Deres system selv uploade information vedr. dine kort, det er billigt og hurtigt.

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)