Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 2 på google, efter 10 min

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Nej har ikke taget fat i det endnu......

Kan ikke helt gennemskue hele systemet....

Har fået hjælp herinde fra at lave den på dansk og tilføje en blog funktion, men hvordan jeg lige gør det ved jeg ikke endnu.......

Ok ...i WordPress er der under Værktøjer (Tools) en en Eksport funktion ...den eksporterer i et standardiiseret blog import/export format. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Andy Max Jensen:

Lone71:

Nej har ikke taget fat i det endnu......

Kan ikke helt gennemskue hele systemet....

Har fået hjælp herinde fra at lave den på dansk og tilføje en blog funktion, men hvordan jeg lige gør det ved jeg ikke endnu.......

Ok ...i WordPress er der under Værktøjer (Tools) en en Eksport funktion ...den eksporterer i et standardiiseret blog import/export format. 

 

Ok må sætte mig mere ind i dette.....

 

Ville blot informere om, at jeg igen for 5 minutter siden lavede et indlæg på min blog, om en metalstige fra Housedoctor og nu er den allerede som nr. 1 på Google....

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=house+doctor+metalstige&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

 

Jeg synes det er vildt fedt, men er noget forundret over det går så stærkt.....

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er magento lige så god til dette, hvis man benytter blogfunktionen?

 

 

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Er magento lige så god til dette, hvis man benytter blogfunktionen?

WordPress er ubetinget den bedste blog ...men optimalt set burde du købe  et nyt domæne til din shop, og så bruge din nuværende blog til at "reklamere" for din shop ...lav nogle af dine blogindlæg med links til din shop ...det giver det bedste resultat ...og du får bedst udbytte af det du allerede har bygget op.

:-) Andy

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Andy Max Jensen:

Lone71:

Er magento lige så god til dette, hvis man benytter blogfunktionen?

WordPress er ubetinget den bedste blog ...men optimalt set burde du købe  et nyt domæne til din shop, og så bruge din nuværende blog til at "reklamere" for din shop ...lav nogle af dine blogindlæg med links til din shop ...det giver det bedste resultat ...og du får bedst udbytte af det du allerede har bygget op.

:-) Andy

 

Oki ville bare gerne have det hele samlet i ét design.........

Svært at få wordpress til at ligne magento eller omvendt.....

Men er nu pludselig blevet i tvivl om hvorvidt jeg ikke bare skulle beholde min wordpress til at starte med og så downloade det der shop modul der er til wordpress, er nelig ret glad for den side jeg har nu....

Gode idéer?

Hilsner Lone

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Oki ville bare gerne have det hele samlet i ét design.........

Svært at få wordpress til at ligne magento eller omvendt.....

Men er nu pludselig blevet i tvivl om hvorvidt jeg ikke bare skulle beholde min wordpress til at starte med og så downloade det der shop modul der er til wordpress, er nelig ret glad for den side jeg har nu....

Gode idéer?

Hilsner Lone

Magento er lige så god en shop som WordPress er til Blog ...mit bedste råd er at beholde din nuværende blog og lave en Magento shop, hvor du selvfølgelig også har en blog på med produktnyheder. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Andy Max Jensen:

Lone71:

Oki ville bare gerne have det hele samlet i ét design.........

Svært at få wordpress til at ligne magento eller omvendt.....

Men er nu pludselig blevet i tvivl om hvorvidt jeg ikke bare skulle beholde min wordpress til at starte med og så downloade det der shop modul der er til wordpress, er nelig ret glad for den side jeg har nu....

Gode idéer?

Hilsner Lone

Magento er lige så god en shop som WordPress er til Blog ...mit bedste råd er at beholde din nuværende blog og lave en Magento shop, hvor du selvfølgelig også har en blog på med produktnyheder. 

Sorry den forstod jeg ikke....

Skal jeg beholde mit nuværende domæne/blog og oprette en ny magento webshop og så linke til hinanden?

Ville helst gerne have det samlet i ét system, men er forundret hvor godt wordpress virker når man bruger det korrekt...... :)

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Sorry den forstod jeg ikke....

Skal jeg beholde mit nuværende domæne/blog og oprette en ny magento webshop og så linke til hinanden?

Ville helst gerne have det samlet i ét system, men er forundret hvor godt wordpress virker når man bruger det korrekt...... :)

Ja ...behold bloggen som den er ...og bliv ved med at skrive om boligindretnning, og drop så en link i dine indlæg til relaterede produkter som du sælger. Der er ingen grund til at linke til din blog.

Fra Århus
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Billigt internet Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Man gør som der står i webmaster værktøjet. Det er derfor jeg henviser til det - Der er jo en guide.

Gider da ik skrive en hel roman herinde.

OG NEJ, man kan ikke direkte bruge google webmaster tool til det.

Dit svar hjalp garanteret rigtigt meget...

http://www.4gmobiltbredbaand.dk

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)