Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gi'' mig et tilbud jeg ikke kan afslå (tryksager)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da en imponerende service du leverer Mikkel, godt gået!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-01-2007 10:30:18
Forfatter: Lisbeth T. J.
Hej Tina

Hvis jeg sådan lige kikker på det, du som helt nystartet eButik efterspørger, så syntes jeg, du i første omgang, skal satse på selve shoppen.

Altså endnu ingen (eller aldrig?) nogen kataloger. Jeg vil garantere dig for, at hvis du fik nogle kataloger lavet lige nu, så ville de være forældet inden 2 måneder. Sats hellere på nogle rigtig gode billeder og beskrivelser i din shop. Det kan ændres fra dag til dag, og dermed altid være up to date.


Der vil jeg så melde mig som uenig. Jeg modtager to gange om ugen et hav af farverige reklamer i min postkasse (dem gammeldags slags, den nede ved døren). Men ikke en af de reklamer er for webshops eller for en fysisk forretning som samtidig har en fornuftig webshop.

Hvis jeg skulle vurdere ud fra egne ønsker - og hvis jeg drev en webshop - så skulle der husstandsomdeles nogle kataloger for varer det kun kunne købes i en webshop...
Jeg ved godt, at der sidder mange gamle forstokkede mennesker derude som tror internettet er en døgnflue, livsens farligt, synd, svindel og bedrag og at handel på internettet via ens dankort er det samme som at vinke farvel til opsparingskontoen... (= uvidende folk).
Men vi er altså også en del, som shopper meget på internettet og allerede bliver bombederet med tilbud når vi er online. Offline markedsføring for en online shop er bestemt ingen dum ide.
Dyrt ja, men gjort rigtigt så næppe dumt :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-01-2007 14:23:24 Forfatter: René / Dribling & Dagens Kup

Det var da en imponerende service du leverer Mikkel, godt gået!




Tak skal du have - det gør mig rigtig glad at høre

 

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


 

 

 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej InMedia Reklame,

 

Kan du også komme med en pris på A5 katalog?

 

hhv. 5, 10, 15, 20, 25 sider?

 

Og hvilken hvalitet er det udført i alm. papir, eller glate/tykke papir?

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sebastian

Ja, det kan du da tro jeg kan. Men jeg vil lige starte med at informere dig om at man ikke laver kataloger på 5, 10, 15 eller 25 sider... Sideantallet skal være deleligt med 4 da der er 4 sider på hvert trykark. Forestil dig hvis du piller clipsne ud af et katalog så du står med hvert ark for sig - altså 4 sider til 1 ark. Håber det gir' mening


Dog kan man vælge at lave en 3-fløjet brochure og på den måde opnå 6 sider.


Trykpriser for 100 stk. A5 katalog:


4 sider - 435 kr.

8 sider - 719 kr.

12 sider - 850 kr.

16 sider - 1.046 kr.

20 sider - 1.247 kr.

24 sider - 1.287 kr.

Papirkvalitet:


130g. Silk.



Design / opsætningsprisen er den samme som ovennævnte - fra 2500 og opefter, alt afhængig af ønsket sidetal.





Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau




Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har følgende priser

5 sider 719 kr.
10 sider 850 kr.
15 sider 1.046 kr.
20 sider 1.247 kr.
25 sider 1 287 kr.

130g silk


Med tillæg på 200 kr. for afrivning.
(Tilbuddet er kun gældende på betingelse af at nogen der hedder InMedia kan levere til mig)

humor til amino, synes jeg selv var sjovt.. :-p

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ha ha... Det er sku i orden

 

Dvs. næste gang jeg har en kunde der gerne vil have trykt 80.000 kataloger på 5 sider... Så står du klar for 200 kr.? 

 

 

 

 

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Tina

Jeg tvivler på at du kan få trykt bæreposer i antallet 50-100 stk. uden det bliver meget dyrt.
Visitkort,  adresselabels, postkort og katalog kan trykkes digitalt - men vær omhyggelig med valg af papir og find et papir som lægger sig så tæt op af hvad du eller ville have valgt. Brug nogle, som giver personlig service ved valg af papir.

Se evt. http://www.ask4media.dk for leverendører til tryksager.

Dorte Andersson

 

www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk

www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorthe.

Ja har desværre opdaget, at det meste ryger udenfor mit budget, så til at starte med (nu må I ikke slå mig ihjel hehe) jeg nøjes med at klare det meste af det selv, undvære nogle af tingene, samt undvære tryk på poserne.

 

Men er rigtig glad for Mikkel''s hjælp og lyder også som en rimelig pris, har desværre bare ikke råd til det pt.

Men Mikkel virker, som en flink mand og vil da hellere end gerne lægge min ordre hos ham, når det bliver aktuelt :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)