Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder klub

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

 

har forsøgt at finde en "lederklub" men har ikke kunne finde andet end Rotary, men det er efter min smag for bindende, med faste ugentlige møder osv.

Derfor leger jeg med tanken om at starte en klub (måske forening) for ledere og iværksættere, hvor man kan møde måske een gang pr. måneden lokalt og evt. een til 2 gange om året i større forum. Tanken er at kunne holde foredrag/kurser, og måske mere socialt betonene arangementer (hvad ved jeg vinsmagning eller???) med relation til iværksætteri og ledelse, lidt ala videre bygning af tanken bag Amino.dk.

Udveksle erfaringer, ideer og opbygge netværk ledere og iværksættere imellem.

Min tanke er selvfølelig i eller omkring Aabenraa i første omgang, men gerne at andre vil tage "tråden" op i andre områder også - kunne være rigtigt fedt.

Er der andre der synes tanken er lige så spændende??

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hm.. Hvad med sådan noget som JCI (Junior Champer International) ?.. Mener da også de er henvendt ledere (eller i hvert fald kommende)..

Skal selv til ''indslusningsmøde'' her næste onsdag.. Syntes det lyder spændende i hvert fald..

Men ved ikke om det er sådan noget du er ude efter ?.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må da kunne finde en eller anden loge et sted

Hvad er der i vejen med de tiltag, som er lavet her på amino, i snart hver landsdel i landet ?

Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

 

har du måske en hjemmeside eller lign.???

ved ikke om jeg søger noget specielt, men har bare konstateret et Rotary ikke er "det", men synes bare der mangler et fysik forum for sådan nogle som os :-)

Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Har fundet JCI''s side så den dyrker jeg lige

men indrømmet er så ny på Amino, ar jeg ikke er faldet over de tiltag her på Amino... men er helt klar med på at videre bygge Ideen med Amino. Men hvor og hvornår og hvordan HJÆÆÆÆLP

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er feks en i sønderjylland http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=6738&num=20&pageNo=1 og mener også der var tale om vejle hvis det passer bedre, men er ikke sikker på det er blevet til noget.

Ved ikke om det er gået helt død, men ellers er det jo oplagt at tage lidt interitiv :-)

Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)