Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

html kommentar som seo?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Haløjsa amigoer!

Har det nogensomhelst seo-mæssig betydning eller værdi hvis jeg sætter mit navn og www-adresse ind som en html-kommentar i bunden af alle sider på en hjemmeside jeg er ved at lave?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg umuligt forestille mig. Google bruger en masse relevante parameter til at vægte en side. En HTML kommentar gør ikke indholdet bedre :-). Det kan sammenlignes lidt med hvis du sælger mobiltelefoner. Kunden beder dig om at finde nogle modeller udfra en række oplysninger, og du præsentere dem så i prioteret rækkefølge. En paramter som stregkoden på æsken står i EAN 8 eller Code 3 format, er selvfølgelig en forskel, men ikke en paramter som du kan bruge til at vægte hvilken mobiltelefon som er den bedste til kunden.

Hvis man lige stopper op og tænker over Googles funktion, og hvad den egentlig gør, så giver de vigtigste SEO-parameter faktisk god mening :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe... ja jeg var vist lige ukoncentreret et øjeblik. Det er da klart at html kommentarer ikke bør give nogen værdi.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg må heller skynde mig at sige det ikke er et konkret svar. Det giver jeg sjældent med mindre jeg har prøvet det grundigt af. I min verden kan jeg ikke forestille mig det har noget at sige, andet end siden fylder et par bytes mere... :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)