Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke - Søger tøjproducenter i udlandet

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan måske godt hjælpe jer. Mine familie har fabrik og producer tøj i indien i er velkomme til at kontakte mig på mail dany.the.dog@hotmail.com

Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan måske godt hjælpe jer. I kan kontakte mig på mail dany.the.dog@hotmail.com

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære StokBroker

Jeg ved godt, det er længe siden, I har startet dette indlæg, og jeg håber selvføgelig, I er kommet videre. Hvis ikke, så her jeg en rigtig god leverandør her i Vietnam, der gerne laver 200 stk. i forskellige størrelser. De er rette mod små og mellemstore virksomheder, og laver kun til eksport, så de er meget professionelle.

Jeg bor selv her i vietnam, og sørger for kvalitetskontriollen, så der er ingen problemer. De kan lave såvel tryk som broderi, samt selvfølig de andre ting I nævner. Hvis I ikke er kommet igang, eller er interesseret I har hære nærmere, må I gerne sende en PM til maredl@hotmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Marianne

ME-Consult ASIA

 

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne,

Jeg søger en producent til et textilprodukt stk. ca 1000 til at starte med hvis du kan hjælpe mig skriv gerne på sn@qvisturi.dk.

vh

Sara

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara

Du har fået en mail fra mig.

Mvh, Lars Larsen

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min kæreste har en systue i brasilien. Og hun kunne være interesseret. Du kan kontakte mig på
bengtssonglass@gmail.com

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, nu ved jeg godt at det er et gammelt indlæg, og ved ikke om i er kommet videre.

men min kæreste har en systue i Brasilien og hun kan med garanti hjælpe, de kan lave alle de ting i har beskrevet.

jeg kan kontaktes på email bengtssonglass@gmail.com eller tlf. 42657580

med venlig hilsen søren

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)