Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg ramt en Niche? eller?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen er koncentreret på folk der "sidder i det" teksten er ved at blive skrevet. 

Hvad er minuset ved at værre billigst? 

Daniel K:
Det nytter jo ikke noget at du kan sælge Danmarks billigste æbler, hvis folk vil have pærer.
Hvad mener du med det? 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest. Du er ikke den eneste med pointsystem - Bikebuster bruger det også...

Næst, så syns jeg at jeg mangler nogle meget værdifulde informationer når jeg kigger på forgaflerne: F.eks. kan jeg ikke finde ud af hvad fremløbet på gaflen er og hvor høj stilken er. Dette skal jeg bruge til at udregne det korrekte SAG på min cykel - ellers nytter det jo ingenting at køre med en dyr affjedret forgaffel, når det ikke virker korrekt alligevel..

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. produktteksterne er jeg meget godt i gang med at lave nogle gode beskrivelser. så alle data er der om ca 2 uger .. 

Ja bikebuster har det, men mit skal fungere lidt anderleds, mere værdigfuldt cashback .. 5% pr køb

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mente med titler, det er en tekst som står i browsere.

I denne tråd står der 'Har jeg ramt en Niche? eller? - Iværksætter Debatten Amino'

På din står nemlig bare TheBikeShop.dk. Det skal differentieres, så hver titel på din hjemmeside er unik. Jeg kender ikke nok til Magento til at kunne sige hvor du kan ændre det, men det er der helt sikkert en anden der kan hjælpe dig med.

Det er bare rigtig vigtigt, hvis du vil satse på at få nogle besøgene fra Google :)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåår.. Jamen så hiver jeg fat i billimagento som laver den tilat få det fikset .. Havde slet ikke lagt mærke til det.. Men der er altid godt at få kigget på det med andre briller. Vh jakub - aka the bike man
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshops designet og det der er kommet på forsidenSmile

Flere af undersider mangler tekst øverst i menu lav noget mere på siden

F. eks, Fjern profil siden eller skriv mere tekste end fed side

Siden mangler produkter under de fleste kategorier

CVR nummer under kontakt for i er vel registeret som virksomhed og der kunne der også være et telefon nummer til jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakub.

Jeg er ikke en del af din butiks målgruppe (jeg betaler normalt det samme for en cykel, som andre betaler for en af dine reservedele), men tillader mig alligevel at kommentere lidt på din shop :)

Ros)  Behageligt webdesign - ikke for pusse-nusset, ikke for køligt. Overskuelig og indbydende forside. Lækre fotos.

Ris) Jeg synes personligt, at det halter lidt med din produktvisningsside - eller rettere den del af din produktvisningsside, hvor folk skal finde og klikke på den vigtige "Læg i kurv" knap (se screenshot)

Knappen er egentlig tydelig nok, men der er voldsomt meget "larm" rundt omkring knappen.

* Overvej at rykke "Vær den første til at bedømme dette produkt" linket nedenunder knappen.

* Personligt bruger jeg kun "Sammenlign med andre produkter" featuren, når jeg sammenligner elektronik, men måske har den også sin berettigelse her (det kan cykelentusiaster bedre svare på end jeg).

* Det der "loyalty points" - det er et turn-off for mig. Jeg orker ikke at skulle holde styr på mine "point", så det minder mig blot om, at de ihærdige får noget rabat, som jeg ikke får - lidt irriterende. Men hvis du kan måle at det har en effekt på kundeloyaliteten, så er det nok ok alligevel.

* Er du bevidst om hvad du vil med din "Sæt på ønskeseddel" feature? Som jeg ser det, så bør en webshop ejer enten vælge en simpel "Tip en ven" funktion eller en egentlig "online ønskeliste", der kan bruges på tværs af netbutikker (og offline butikker). Meget få mennesker ønsker sig kun varer fra én enkelt netbutik. Jeg har svært ved at vurdere "gavepotentialet" i dit sortiment, men hvis du mener "Sæt på ønskeseddel" featuren seriøst, så kast et blik på vores online ønskeseddel løsning - den er nem at integrere i din shop, den er gratis for både dig og dine kunder, og den giver dig et forspring fremfor konkurrenterne (både online og offline) i kampen om danskernes gavebudgetter.

Men igen, hvis dine varer ikke er oplagte "gaveemner" og dit primære mål derfor er at få kunderne til at købe "her og nu", så overveje nøje hvilke af ovenstående distraherende "features", som du ønsker at placere omkring din "Læg i kurv" knap.

Mvh Troels.

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)