Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kredit til virksomheder

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Jørgen:

Du kunne evt. gøre det sådan så dagen inden regning skal betales sender dit system en reminder mail til dem der ikke har betalt, hvis det er muligt? - det må være muligt at sætte automatisk op i dit shopsystem?

Hehe alt er muligt og jeg har også haft tanken !

Men jeg er amatørprogrammør af værste skuffe. Jeg ved lige præcis hvordan den skal grejes, men ender med at bestille en familiepizza m. stor cola og kigger på The Simpsons når jeg skal til at programmere - det keder mig så grueligt ! :-)

 

Det skal iøvrigt ikke gøres fra shopsystemet, men derimod fra økonomisystemet (jeg kører e-conomic). Det er muligt via API'en så vidt jeg ved at trække en liste over fakturaer der er forfaldne på en vis dato. Shoppen ved jo ikke hvad der er forfaldent og ikke - det er kun økonomisystemet der ved det.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk, at jeg ville føle det en lille smule fornærmende, hvis jeg fik en reminder dagen før betalingsdagen.

Hvis en sådan metode vælges, bør reminderen kun sendes til sløve betalere - og ikke alle dem, som altid betaler til tiden - og dem er der trods alt flest af.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Jeg tror faktisk, at jeg ville føle det en lille smule fornærmende, hvis jeg fik en reminder dagen før betalingsdagen.