Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilke krav stilles der til at importere varer hjem fra Kina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der har erfaring med import af mobiler og tilbehør fra Kina

Hvordan anskaffer jeg import dokumenter er det ikke staten der skal udsende et bevis og hvordan kommer jeg den til gode er der nogen der har erfaring hermed vil jeg gerne høre lidt om....

 

Mvh JR Import

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det er umuligt at forstå hvad det er du mener !  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:

Hej er der nogen der har erfaring med import af mobiler og tilbehør fra Kina

iPhone, Nokia, Sony Ericsson, Samsung mm laves ik i Kina... Og køber du dem i Kina, så får du med sikkerhed problemer.

Vælger du at købe nogle noname mobiler, så skal du virkelig tjekke dem! Der findes så meget lort af den slags, og det er dig, som hænger på reklamations forpligtelserne overfor dine kunder...

Så mobiler + Kina = ualmindelig dårlig cocktail!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm

Burde det ikke være JR Import der svarer på import relaterede spørgsmål og ikke omvendt?

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Thisted
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du sikkert ret i Lars, men da jeg er nystartet og ikke har de store erfaringer med import af elektronik fra østen stiller jeg spørgsmålet, det kunne jo være der var nogen der kunne hjælpe med kvalificerede svar.

 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bare gas Jan. :)

Som fashion seller skrive er der meget "lort" af den slags herude,  men også gode sager når det kommer til tilbehør, det kan dog være meget svært at gennemskue hvad der er  godt og hvad der er skidt og det er en kæmpe opgave at lave kvalitets kontrol på elektronik og selvom det klarer kontrollen er det svært at vide hvor længe det holder. Importen skulle ikke være så svært bare du holder dig fra kopier af mærkevarer,  fabrikken skal have deres CE godkendelser i orden,  det er i øvrigt dit ansvar som importør at de har det, men ellers er det vel som alt andet import. Jeg er dog lidt i tvivl om du skal registreres i noget elektronik skrot ordning,  måske der er andre der kan svare på det?  Og så skal du selvfølgelig være import registreret.

mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)