Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træk Google Adwords Reklamer fra ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har forsået det, så skal man ikke betale moms medmindre momsen tydeligt fremgår på betalings kvitteringen.

men vi er da enige om at hele beløbet fra google adwords betalings kvitteringen kan trækkes fra i firmaet ikke?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske jeg er gal på den her; Men skal der stå dit firmanavn?

Jeg mener når jeg køber kontorartikler, får jeg jo også bare en bon her. Og jeg vil mene det er nemmere at bevise her, hvad de er brugt til :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil sige, laver man en forudbetaling, så får man en rigtig faktura?

Men så på den anden side. Hvis du vælger og lave en betaling under 750,- kr, så er det ikke nødvendigt at der fremgår Navn, Adresse, CVR nummer på kvitteringen.

Så i bund og grund, så kan jeg vel godt bare benytte den betalings kvittering på 400,- kr fra google, som er betalt med mit kort. Bogføre det, og så trække de 400,- kr fra?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du kan selvfølgelig trække det fra. Du skal bare have en kvittering, og så skal det selvfølgelig være noget der er brugt i firma-øje, og det er jo nemt at bevise.

Sådan er det generelt med alt.. Hvis det er brugt til firmaet, og du har en form for kvittering kan det trækkes fra.

Så hvis du bare har en kvittering er det fint. Eneste spørgsmål er det med Google-momsen, men der må jeg desværre stå af.

Håber det hjalp dig :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis moms beløbet ikke fremgår tydeligt på kvitteringen, så skal du ikke betale moms af beløbet..

Det læste jeg mit til i en af de andre debatter..

Så jeg bogføre bare den kvittering, bum så det klaret :D

 

Tak for hjælpen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)