Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har haft en dårlig oplevelse med en revisor, som ikke har indberettet mit årsregnskab. Samtidig kan jeg ikke få fat i denne, for at få mine bilag.

Hvad gør jeg?

 

På forhånd tak

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

¨Hej.

Hvis det ikke skyldes at du skylder penge til revisoren, ville jeg straks køre ud til revisoren og bde om at få mine bilag. Han har pligt til at udlevere dem.

Vil han alligevel ikke udlevere, er der mulighed for at vi kan rekonstruere dit regnskab.  Jeg hjælper dig gerne hermed, men da det kan være temmelig tidskrævende koster det en del penge og det burde også være muligt at snakke fornuft med revisoren og få ham til at udlevere bilagene.

Håber det lykkes for dig.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Goo Goo Goo:

Hej

 

Jeg har haft en dårlig oplevelse med en revisor, som ikke har indberettet mit årsregnskab. Samtidig kan jeg ikke få fat i denne, for at få mine bilag.

Hvad gør jeg?

 

På forhånd tak

Desværre sker dette alt for ofte.

Der findes ingen rettigheder for revisorer eller bogføringsbureaer, som giver lov til at beholde originalt bilagsmateriale.

Det er ligeledes ofte i denne slags tilfælde, meget svært at få vedkommende i tale, hvorfor jeg vil anbefale, at du kontakter vedkommende på mail, sms, post (anbefalet) med samme besked:

"Jeg kræver at få udleveret mit regnskabsmateriale straks. Hvis dette ikke efterkommmes vil jeg overdrage sagen til advokat samt foretage de nødvendige retslige skridt.

Alle omkostninger i denne sag vil blive opkrævet hos Dem."

Jeg vil fraråde en personlig konfrontation, idet konsekvenserne herved er usikre. Herudover kan Anders' forslag om en rekonstruktion være en udvej, men først når du har prøvet alle muligheder for at få dit regnskabsmateriale retur.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar. Jeg vil prøve at tage derud personligt, da jeg har prøvet på mail og sms i flere uger.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)