Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af bookingsystem

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:

Jacob Ipsen:

det er stadig muligt for jer at kommunikerer mellem iframe og dit site.

Nej, ikke hvis du tænker på at inteagere med det via JavaScript. Det lader sig kun gøre hvis filerne ligger på samme domæne.

My bad det har du sikkert ret i !

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får integreret nyt booking system indenfor ganske få dage. Jeg har valgt at have det som et sub domæne på min egen side, da folk så ikke bliver smidt til en anden side eller får en popup smidt i hovedet. 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

lindemose:

I forhold til alternativer rent teknisk så kan det være benyttelse af webservice (hvis din leverandør tilbyder denne service) eller en custom tilpasning af deres side så den passer til dit layout. Begge løsninger er dog nok nogle lidt dyrere løsninger som regel.

/Lindemose

 

Er ikke helt med på hvad webservice er? Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

Alt efter hvilket sprog jeres sutes er lavet i , ville det vel også være muligt at lave det som en WebPart

og jeg er for den sags skyld heller ikke helt med på hvad WebPart er... Surprise

Booking systemet er mig bekendt lavet i .PHP

 

/Chano

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@ linemose: Kan du forklare hvad du mener med "Webservice" ?

@ Jacob Ipsen: Kan du forklare hvad du mener med "WebPart" ?

 

 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)