Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle jer med Excel / Access database

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Dette er mit første indlæg, så bær over med mig, hvis jeg gør noget forkert.

Jeg har over længere tid udviklet et ret avanceret ordresystem. Det henvender sig primært til små firmaer, der håndterer deres ordrer via en Access database eller Excel. 

Man kan adminsitrere kunder, ordrer, reklamationer, produkter samt fakturaer i systemet. 

Hvis det har skabt interesse hos jer, så opretter jeg en demo konto til jer på min server, så I kan se det.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Dit marked for et sådant produkt er minimalt.
Alle anvender mere eller mindre idag hostede løsninger, hvor de er programmeret i andre applikationer.
MS Access og Excell havde deres tid for 10 år siden.

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i, men det kunne jo være at mit produkt er en konkurrent til det :-)

Jeg har udvidet hele ordreflow med iPhone/android opkobling sammen med en masse API muligheder til andre systemer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal nok findes små virksomheder der foretrækker at have det hele kørende in-house på en enkelt computer. Smid nogle screenshots online og en kort tekst. Gå eventuelt så langt som at lave en simpel hjemmeside med et par billeder og tekst, evt. en demo-video. Det er lettere for folk at gå til, frem for først at skulle skrive til dig for overhovedet at kunne se det an.

Du skal være velkommen til at benytte vores CMS til din hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)