på Amino

Er du tilbageholden med at lave forretninger med Thailand pga. uro?

bedømt af 0 Amino'er
Ikke besvaret Indlægget har 0 godkendte svar | 1 Svar | 2 der abonnerer på svar
Er du tilbageholden med at lave forretninger med Thailand pga. uro?
Mand
Amino-karma 3.052
ProfileComplete
Robert Kronberg skrevet 29-08-2010 kl. 17:22

Er du tilbageholden med at lave forretninger med Thailand pga. uro, må være det store spørgsmål?

Jeg ser det som ganske interessant, ikke mindst da jeg selv er økonomisk involveret, eftersom jeg driver et konsulentfirma i Bangkok.

Overordnet set har jeg vanskeligt ved at se, hvorledes uroen i Thailand skulle lægge konkrete hindringer ud for erhvervsdrivende (bortset fra dem, som havde kontor tæt på de nyelige uroligheder, herunder vort kontor, men vi drev jo blot kontoret fra hjemmearbejdspladser).

Det kunne derfor være spændende, om nogle af jer har været eller stadig er tilbageholdende, og hvorfor?

Hilsen, Robert

  • | Amino Karma for indlæg: 4



Alle svar
Mand
Amino-karma 39
ProfileBelow100

Vi var ramt af urolighederne ved at vores medarbejdere skulle sikres, at de var hjemme inden udgangsforbuddet trådte i kraft, og der var da dage hvor alle arbejdede hjemmefra (omkring tidspunktet for crackdown)

Selvom vi kunne høre rakettene, ligger vores kontor dog stadig et stykke fra det egentlige uroområde, og de største gener vi mærkede var at internettet blev omdirigeret til at gå gennem statens proxyservere (det gør den stadig og det generer stadig) og så udgangsforbuddet da det var på sit højeste...

Idag var vi inde i centrum, der var bevæbnede soldater på Silom, Asoke og National stadium - det var da en smule intimiderende - hvorfor de var der er jeg stadig ikke klar over, for det er trods alt ikke hverdag.

Men ellers kører vi fuld kraft, og har ikke tænkt os at bremse op.

 

Hilsen

John

Outsource IT to Thailand

  • | Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
| RSS