Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
6
Boblerikon

”Hov, den røg lige i klik-indkøbskurven”

Godt 40 pct. af danskernes indkøb på mobilen er impulskøb. Det gælder kun 22 pct. af købene på computeren. Det viser nye tal fra Dansk E-handelsanalyse fra maj. ”Vi bruger mobilen til en spontan handel, fordi vi altid har den på os. Så der er ikke langt fra inspiration til køb. Det er lidt sværere at bevare impulsen, hvis man først skal have liv i en pc,” siger Henrik Theil, som er kommunikationschef i Foreningen for Dansk Internethandel, FDIH.
Læs hele historien på epn.dk
Bliv den første til at skrive en kommentar!
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Populære kommentarer

Ingenting her! Du må hellere skrive en fed kommentar!
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere