Amino Ekspertblog

Resultatskaber og Ekspertblogger på Amino om salg og markedsføring

Sådan rykker du for betaling - med succes

Skrevet af:
2. oktober 2011 | 2.927 Visninger| 43 kommentarer
Hvor mange stjerner giver du?:

Amino Ekspertblog

Rolf Høegh fra Resultatskaber.dk og Place2live

Resultatskaber og Ekspertblogger på Amino om salg og markedsføring

En gang imellem sker det at folk glemmer at betale når jeg sender en faktura.
Har du også penge ude, så overvej om min måde at sende rykker på kan bruges.
Ideen er: Gør det på en anderledes - og behagelig - måde.

For 4 uger siden sendte jeg 20 rykkere. De 19 betalte omgående. Ikke så ringe endda, vel?
Tager lige mailen til en af dem jeg skrev til, så du kan se ideen:
----------------------------------------------------------------------------------------

Kære X
For snart længe siden sendte jeg dig din bestilling på 8 stk. "En sælgers bekendelser" pr. post og sendte en faktura pr. mail.
Håber I havde glæde af bøgerne, men gad vide hvor fakturaen gemmer sig?

Min bogholder påstår nemlig du ikke har betalt.
Jeg påstår nemlig, at du selvfølgelig har betalt.

Hvis min søde og dygtige bogholder har ret, så er der garanteret sket en fejl hos dig.
Og du er tilgivet.
Men skynd dig at betale. Helst inden hun bliver rigtig ond. 
Hun ikke til at holde ud når hun bliver ond - hverken for mig eller dig…

Hvis jeg har ret, så først en stor undskyldning.
Så hvis du sender mig et scan af indbetalingen, kan jeg få lov til at slå hende i hovedet med den.
Jeg glæder mig over for første gang i mange år kan påvise hun har lavet en fejl.
Det er aldrig sket før, så det kan være sjovt at vise hende...

Under alle omstændigheder hører jeg gerne fra dig.
Gider du give mig en tilbagemelding hurtigt?

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med din spændende fremtid.
Nyd dagen. Nyd livet. Pas godt på dig selv og dine nærmeste.

På forhånd mange takl

Mange venlige hilsner
Rolf

----------------------------------------------------------------------------------------
19 af 20 - er det ikke OK?
Den sidste han får detc ikek sjovt med min bogholder.
Se om du kan omforme den og bruge ideen bag:
At rykke på behagelig måde

Hilsen
Rolf

Rolf Høegh
Resulstatskaber.dk og Place2live

Læs også


Kommentarer

Brian Reinhold Jensen  den 02-10-2011 kl. 19:16

Hej Rolf,

Fint indlæg igen, vi bruger en lidt anden version :-)

Kort sagt så beder vi, i første påmindelse, kunden om at undersøge om ikke fakturaen er faldet ned bag radiatoren og derfor ikke er kommet med i betalingsbunken endnu.

Vi har en helt fast "politik" hvis vi kommer til at rykke forkert, det er sket to gange at vi har rykket fordi vi ikke selv havde styr på indbetalingerne.

Sådan en rykker bliver fuldt op af en undskyldning og en stor buket blomster til bogholderen hos kunden. Buketten leveres til hendes arbejdsplads og skal være så stor at alle opdager at hun har fået den, så hun kan fortælle at det altså ikke var hende der havde lavet en fejl. (Jeg skriver hun og hende, fordi det erfaringsmæssigt er kvinder der er bogholdere hos flertallet af vore kunder :-))

Stor hilsen

/Brian

Er kommentaren brugbar? 0 0
Jørgen Olsen  den 02-10-2011 kl. 19:20

Den er rigtig god Rolf - jeg vil overveje at bruge den !

Glæder mig til jeg snart får mulighed for at lægge noget større i indkøbskurven på din hjemmeside end din bog.

Den med radiatoren er også god !!! :-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Fenris  den 02-10-2011 kl. 19:26

Det er en utrolig flot succesrate med 19/20.

Jeg må indrømme jeg er lidt overrasket over den høje konvertering, du ville klart finde mig i den 1/20 pulje hvis jeg fik sådan en mail fra en leverandør.

Jeg er klar over man ofte kommer langt med humor og lidet skjulte hentydninger, men jeg personligt finder den ærligt fordummende og en anelse anstødelig.

Det er til dels grundet det meget familiære sprog (er klar over det er meget populært for tiden), men også

det - til tider - ret dårlige sprog og sætningskonstruktion og nok endelig den måde bogholderen "hænges" ud på.

Jeg er klar over du ikke søger kommentarer på hvorvidt det er en god ide eller ej, jeg tilbyder blot mine tanker da de er så modsat dine og måske giver andre læsere en anden vinkel.

Det skal ikke opfattes som en kritik af din metode på nogen måde, men som sagt bare et besyv fra den overvældende lille andel hos hvem det ikke ville falde i god jord.

En spade er en spade, så lad os kalde det en spade :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Jesper Laugesen  den 02-10-2011 kl. 19:34

hehe - ja den bliver lige "tyk" nok efter min smag - men principperne bag er rigtig fin, og en redigeret udgave kan jeg sagtens bruge :).

Desværre kan jeg se at udviklingen går i den gale retning - alt for mange kunder kan ikke "styre" faktura, og at blive ved med at rykke de samme kunder er spild af både penge og tid.

Er kommentaren brugbar? 0 0
ShopWithSocks.com  den 02-10-2011 kl. 19:42

Hej Rolf,

Jeg griner lidt :-). Da jeg så dit indlæg, kom jeg til at tænke på jeg ikke har fået nogen faktura for de bøger jeg bestilte d. 26/9. De ankom så vidt jeg husker dagen efter. I forbindelsen med bestillingen modtog jeg denne mail:

"Mange tak for din mail.

Jeg glæder mig til at læse den. Men det er ikke så lige til.

Jeg er nemlig på en forsinket sommerferie og er tilbage den 28. september.

Så jeg håber på din forståelse, hvis jeg ikke svarer så hurtigt som jeg plejer."

Jeg havde ikke sendt nogen mail, men det er nok min bestilling som ryger ind som en mail til dig.

Nu ville jeg så lige spørge om jeg havde overset fakturaen, eller hvordan det hang sammen. Det blev lynhurtigt fuldt op af denne:

"Mange tak for din mail.

Jeg glæder mig til at læse den. Men det er måske ikke så lige til.

Hele ugen er jeg nemlig på farten: Mandag i Middelfart, tirsdag i Ålborg, onsdag i Silkeborg, torsdag i Roskilde, fredag i Hillerød og lørdag i Køge."

Jeg synes faktisk at de er rigtig gode, så jeg ender nok jævnligt med at skrives mails til dig løbende, for at se nogle af dine kreative autosvar :-)

Dbh. Casper

Er kommentaren brugbar? 0 0
E-Concepter  den 02-10-2011 kl. 19:53

I vores første rykker skriver vi ganske enkelt " Glemmer du, så husker jeg" efterfulgt af en smiley.

Og det er vores erfaring at dem der har til hensigt at betale som regel får taget sig sammen derefter.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 19:56

Hej Brian.

Herligt den teknik du bruger.

Også den med blomsterne.

Super.

Bedste hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 19:58

Hej Jørgen

Tak for de dejlige ord. Vil du lægge noget større end min bog i indkøbskurvenb, så skynd dig at tilmelde mig mit salgskursus i århus i oktober....  Indne det også er overtegnet. Husk det ikek kun omhandler salg men omgan med kunder, venner og familie i lige så høj grad.

Bedste hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Steffen Daleng  den 02-10-2011 kl. 20:01

Jeg synes din mail er rigtig god Rolf,

Jeg lænede mig engang selv op af den type.  

Mit problem var dog at folk helt ærligt pissede på venligheden, uanset hvad version vi brugte af betalingspåmindelsen, og jeg så hvordan venlighed, blev fejlfortolket som svaghed, og man kunne rykke venligt 3-4 gange før man til sidst måtte skrue bissen på for at få pengene.

Men det er måske også lidt min egen skyld for at have den lidt mere nære, familiære og venlige tone hele vejen igennem projekterne.

Der var ingen vej udenom. Jeg var tvunget til at ændre min rykkerpolitik og min kommunikation.

Min bogholder har derfor fået besked på at vi har en 0 tolerance politik.

Det har jeg så efterfølgende vurderet igen og min konklusion er at det virker med 0 tolerancen.

Betaler man ikke til tiden, så bliver man mødt af en ret kedelig og proforma mail og 100 kr i gebyr for påmindelsen, men det fremgår også af fakturaen, hvad der sker hvis man ikke betaler til tiden, så der er intet fordækt i det.

Det er jo ikke os, som forretninger der skal betale for at kunderne ikke kan betale til tiden. Min bogholder skal jo stadig have løn for at sende betalingspåmindelser ud.

Men er der noget nyt i det ?

Det får du også fra:

Dit telefonselskab.

Din TV udbyder.

osv...

Og dem bliver vi jo ikke sure på.. vi ved jo godt at vi bare kunne have betalt til tiden.

Nu kender jeg naturligvis ikke dine salgstal, så jeg kan ikke se hvor stor en procent ud af dine samlede fakturaer du har måtte lave betalingspåmindelse på, men 20 betalingspåmindelser er jo en del at bruge tid på. Måske skulle der kigges nærmere på en præventiv ændring.. hvordan kan man undgå den store mængde betalingspåmindelser.

Der kan jo laves mange gulerødder til den slags.

Det kunne være sjovt at lege med et par tests på det område og se hvad der giver den bedste præventive effekt.

Men en rigtig god mail. Det er helt sikkert. Principielt set er jeg enig, praktisk set, har det bare ikke virket for mig, men ordlyd kan jo gøre meget, så det kan være jeg vil prøve din version og se om den giver bid, da jeg egentligt ikke bryder mig personligt om så krakilsk en rykkerprocedure vi har idag.

Faktum er bare at den virker bedst her.

Tak for inspiration til revurdering.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 20:02

Hej Fenris.

No problem i at vi er uenige.

Jeg skrev netop man skal tilpasse ideen til sit eget sprog.

Jeg er selv meget direkte. det ved de fleste som køber min bog.

Jeg havde selvfølgeliog tlt med min bogholder inden jeg sendte den. Hun sagde: bare det virker så må du skrive hvad du vil.

Og hun var vildt overrasket. De gange hun selv havde rykket, hjalp det kun lidt.

Og jeg gjorde hende med vilje værre end hun er - af hensyn til de som ikke reagerede :-)

Håber på fortsat god dialog.

Hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 20:04

Hej Jesper.

Finder du den for tyk, så lav din egen version.

Det jeg vil sige er at venlighed sjældent skader.

Jege r så dum at jeg sender bøger til fiolk uden forudbetaling. Ofte sender jeg fakturaen 1n måned senere. Fordi jeg tror på folk.

Og jeg er kun sjældent blevet skuffet.

Hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 20:07

Hgej Casper.

Når folk bestiller min bog har de rug for den NU OG HER.

Ja jeg er bagud med faktureringen, men den kommer - håber jeg :-)

Tak for din kommentar til min autoreply. Bruger megen tid på at lave den lidt "hyggeligere" end de sædvanlige. Og får megen positiv respons. på¨det.

Glæder mig til at høre din kommentar til bogen.

Hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Thomas Reberholt  den 02-10-2011 kl. 20:09

Det er ikke kompliceret. Jeg har prøvet mange tilgange til dette og indtil nu er der kun en ting der virkelig har virket http://ibill.dk/ det sparker røv virkelig

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 20:11

Hej E-Conceptor

FED mnåde du gør det på.

I gamle dage skrev jeg - da vi brugte checks:

Render du stadig rundet med min check?

Kan du ikke gøre mig en tjeneste. Kig lige i lommen på din jakke. Tror min check ligger der og du har glemt at sende den?". den virkede - stort et hver gang.

Bedste hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 20:16

Hej Crea8ive

Tak for dit herlige indlæg.

Ja måden betyder meget - den skal tilpasses din virksomhed.

Jo jeg kunne undgå det helt at sende rykkere ud. Tage betaling før varen blev sendt.

Men jeg synes folk der køber min bog har krav på at få den med det sammme - hver dag uden de  mange idder koster penge for dem - derfor sender jeg uden forudbetaling.

Og det er kun et MEGET LILLE fåtal der ikke betaler med det samme.

hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Kenneth  den 02-10-2011 kl. 20:34

Hej Rolf

Jeg har så et mere nuanceret billed. Det kommer lidt an på kunden.

Nu har jeg kunder, der er lille iværksætter, og op til nogle firmaer der arbejder internationalt, og derfor kan man ikke føre en ensartet politik overfor det.

Jeg køre generalt en nonchelant holdning, hvor jeg venligt gør opmærksom på problematikken. Og ved gentagende tilfælde gøres opmærksom på at fremtidig arbejde forgår mod forud betaling. Og det plejer at hjælpe.

Nu arbejder jeg med tilbud, det vil sige fast pris, pr opgave. Og jeg sender mine fakturaer via mail, da det er det de fleste større firmaer vil have, hviklet absolut ikke gør mig noget, så sparer jeg jo den porto....som jeg ellers skal indberegne, eller har indberegnet.

Men jeg giver dig ret i at en venlig henstilling i starten tit er den bedste løsning. Men man skal også være klar til at være hård.

Men generalt så har jeg søde og gode kunder, der tit rykker efter en faktura.

/Kenneth

Er kommentaren brugbar? 0 0
Gita Street  den 02-10-2011 kl. 21:05

Kære Rolf,

Du er konge! Der er en grund til du fik kåringen som Årets Ekspertblogger.

Ja, grib fat i det bedste i folk. Jeg tror på de fleste kan og vil det godt (der vil altid være nogen, der ikke tæller med her - men de er sjældne).

At gribe fat i det gode i folk, vil i de fleste tilfælde virke rigtigt godt, da det er sådan de fleste mennesker er indrettet - heldigvis.

Det kunne jo også være der var sket en fejl, siden regningen ikke var betalt endnu. Det kan jo også ske :-)

De bedste hilsener

Gita Street

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 22:19

Hej Kenneth

Tak for indsparket.

dejligt både du og jeg har kunder som rykker for en faktura.

dete r positivt.

Bedste hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 22:20

Hej Thomas.

Spænden ide med dit link.

Jeg vil nu gerne appelere til folk på en pæn måde - jeg vil jo også gerne kunen handle med dem senere.

men ideen er god - når alt andet glipper.

Bedste hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 22:22

Hej Gita.

Mange tak for de flotte ord om at du mener jeg er Konge.

Jeg rødmer.

Tak for dine altid dejlige bemærkninger.

Glæder mig til vi ses.

Bedste hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 22:23

Jeg er overvældet over de mange reaktioner.

Håber jeg fik svaret alle. Hvis ikke er det ikke med vilje.

Bedste hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Koludabyg  den 02-10-2011 kl. 22:32

Super godt indlæg der Rolf, humor kan gøre mange ting, og i dette eksempel også får dårlige betalere, til at få betalt regningen...;)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 22:47

Hej Koludabyg

Tak for dit indspark. Godt du kan bruge det

Vi ses.

Hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 02-10-2011 kl. 22:47

Hej Koludabyg

Tak for dit indspark. Godt du kan bruge det

Vi ses.

Hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Hans Stokholm Kjer  den 03-10-2011 kl. 00:05

Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne være enig med dig, Rolf.

Men min erfaring siger noget andet.

Måske har det med branchen at gøre - jeg ved det ikke.

Men da jeg for nogle år siden forlod din metode og gik over til at sende helt faktuelt formulerede rykkere med gebyr og renter fra første færd, reduceredes mine udeståender med 80%.

Jeg har blandt mine faste kunder et par hårde nysere, der konsekvent ikke betaler, før jeg ringer efter 3. rykker.

Jeg kan rigtig godt lide din beskrivelse af rollefordelingen mellem dig og bogholderen. Den bruger jeg også. Når jeg ringer for at rykke, siger jeg næsten altid, at min bogholder har sendt mig en liste over dem, som hun skal til at sende til inkasso - og der står du - det må da være en fejl, for jeg er da ikke i tvivl om, at du vil betale. Så maler jeg et billede af en stramtandet dame med knold i nakken, der kommer efter skyldnere, hvis ikke han betaler - mens jeg selv kun kan gøre ganske lidt for at forhindre det (men altså f.eks. lige ringe og advare).

På den måde skal jeg ved det næste gensalg ikke samle op på en dårlig inkassooplevelse, før vi kan blive konstruktive om salget.

Men trods min uenighed, skal du have en chance. Der vil komme lidt humor ind i min næste runde af 1. rykkere (og lad det ikke være en opfordring til mine kunder...) - så ser vi, hvordan det spænder af.

God vind.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Daniel Miltoft Rasmussen  den 03-10-2011 kl. 08:55

Hej Rolf

Rigtigt godt indlæg!

Jeg synes virkelig, at det er en genial måde at sende en rykker ud på. Den er jo både humoristisk, men man kan sagtens fornemme alvoren i den...

Men jeg tager hatten af for, at den ikke bare er så stereotyp som alle andres er.

De bedste hilsner

Daniel

Er kommentaren brugbar? 0 0
Hr. Buch  den 03-10-2011 kl. 09:06

95 % der betaler ved første rykker, det er da helt vildt godt! Jeg har tillad mig at gemme en kopi af din rykkerskrivelse, for man ved jo aldrig om man skulle få brug for den SS

Venligst René buch

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 04-10-2011 kl. 16:38

Hej Hans

Det er da fint vi ikke er helt enige.

Kan se vi er enige om noget af det, det er da glimrende.

Jeg giver mine tanker som ideer som folk kan bruge - eller lade være.

Eller lave dem om så de bedre passer til ens eget temperament.

Hyg dig.

Vi ses.

Bedste hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 04-10-2011 kl. 16:39

Hej Daniel.

Tak for de venlige ord.Håber du kan bruge ideen - og andre jeg er kommet med.

Hyg dig.

Hilsen

Rolf

pt i Ålborg

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 04-10-2011 kl. 16:41

Hej René

Tak for de venlige ord. Dejligt du gemmer den.

Masser af hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Grethef  den 06-10-2011 kl. 11:50

Hej ! Synes det er alt for lang en tekst til en rykker. Jeg sender blot kort og konsekvent og truer med gebyr. Det virker også altid. Men god idé med rollespillet.

venligste hilsener

Grethe

intekst.dk

Er kommentaren brugbar? 0 0
Thomas Reberholt  den 06-10-2011 kl. 12:16

Rollespil :) hehe ja sådan noget er faktisk sjovt nok men hver ting til sin tid som man siger :) Jeg holder rollespillet hjemme i soveværelset og forretning i butikken :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Kristoffer Hjerrild  den 06-10-2011 kl. 12:31

Faktisk rigtig godt.. Jeg er også ved at blive skør i hovedet af folk der er langsomme til at betale. Det er altså lidt belastende! Men måske lidt justeringer vil gøre det mere gnidningsfrit i fremtiden :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Thomas Bang Petersen  den 06-10-2011 kl. 13:17

Jeg har en lidt anden holdning - specielt i denne tid. Når en kunde ikke betaler til tiden, så er det i langt de fleste tilfælde et bevist valg. Jo flinkere jeg er, jo længere trækkes betalingen. Det er mit indtryk, at en del regnskabsafdelinger sidder og prioriterer betalingen af kreditorer ud fra et ikke nærmere defineret regelsæt, og her gælder det om at være tilpas irriterende, så de sørger for at få din betaling overstået, så de slipper for bøvlet med at finde på undskyldninger hele tiden.

Når jeg sender en påmindelse på mail, så er den person jeg har kontakten altid med som CC - det giver en meget hurtigere respons, end hvis det kun er bogholderiet, der modtager påmindelsen. Min kunde er glad for det jeg leverer og glad for vores samarbejde, når så hans bogholderi ikke betaler som aftalt, så stiller det min kunde i et dårligt lys, og det er min fornemmelse, at betalingen af min faktura prioriteres meget højere når der også er intert, som stiller spørgsmål omkring betalingen.

Nu er der jo også stor forskel på kunder, og der er de sædvanlige som kun betaler, når vi når til inkassovarslet - ligesom Hans Stokholm Kjer også omtaler. Så længe jeg ved det, så ved jeg også, at så snart vi er tre-fire dage over forfald, så starter rykker proceduren, hvor der er meget længere snor til de kunder, der normalt betaler til tiden.

Er kommentaren brugbar? 1 0
Rolf Høegh  den 10-10-2011 kl. 11:35

Tak for de sidste maneg kommentarer jeg iukke fik besvaret.

Men jeg har været på turne rundt i danamrk med fordrag i 6 dage. Beklager demanglende svar.

GretheF: Jeg lagde den ud til inspiration. den skal tilpasses den enkelts virksomheds adfærd. Jeg synes bare en positiv respons på 19 ud af 20 er fint. Men da du klarer det fint på din måde så fortsæt den vej.

Thomas R: Ja rollespil er gode i virksomheder og sjovere privat :-)

Kristoffer: Godt du bliver inspireret.

Thomas Bang. Du har ret. Mange undlader at betale grundet managlende penge. De som er hurtigt til at rykke får deres penge.

Til alle: Ha en skøn mandag. Kunderne venter på jer. Se at komme igang :-)

Masser af hilsener

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 23-10-2011 kl. 18:48

Hej alle sammen.

Takket være Thomas Reberholt's gode ide bruger jeg nu iBill.dk til at lave faktura. De står så for hele rykkerproceduren.

Selve fakturereingen kunne være lavet noget mete elegant, men det er jo svært at brokek sig når noget er gratis.

Og det funker.

Hilsen Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Andreas Linde  den 23-10-2011 kl. 19:12

Jeg bruger selv en metode som har sikret betaling 20 ud af 20 gange.

Jeg tager altid forudbetaling! :=)

Så slipper jeg for at være i tvivl om jeg får betalingen, og så behøver jeg ikke bruge tid på at lave rykkere osv.

Er kommentaren brugbar? 1 0
Koludabyg  den 23-10-2011 kl. 19:32

Enig Anders, det er klart den bedste metode, men de fleste betaler ikke en håndværker forud, så virker ikke i mit tilfælde...;)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 23-10-2011 kl. 19:49

Hej Andreas.

Når jeg  holder foredrag eller salgstræning får jeg altif betaling forud.

Men når jeg sælger bøger, sender jeg bøgerne straks - og fakturaen senere - når jeg får tid -:)

Hyg dig.

Hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 23-10-2011 kl. 19:51

Hej Rene (Koludabyg)

Ja det kan være svært at få forudbetaling.

Men overvej en a conto betaling.

Hyg dig.

Hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Koludabyg  den 23-10-2011 kl. 20:31

Vi kører og med acconto betalinger her.

Men disse kan jo også udeblive, selvom det ikke sker så tit, imens folkene slet ikke hat tag over hovedet....:)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Rolf Høegh  den 23-10-2011 kl. 22:23

Hej Rene

Forstår dig godt.

Overvej iBill.dk de er ret gode til at kræve penge ind.

Hyg

Hilsen

Rolf

Er kommentaren brugbar? 0 0
Koludabyg  den 23-10-2011 kl. 22:48

Okay, det vil jeg da lige kigge på så...:)

I lige måde.

Er kommentaren brugbar? 0 0
 

Tilføj en kommentar

 
 
Husk Mig

Få besked når der kommenteres (Log ind for at få tilsendt mail)
 

Om denne blog


Få besked når Rolf skriver


Hvem f..... gider …

Ja, hvem f...... gider bruge en hel dag på salgstræning og kr. 2.995 + moms bare for at øge omsætningen, få masser af tilfredse kunder og leve et sjovere liv? Gider du?

Hvis du gider, så klik og læs videre om Rolf Høeghs dynamiske salgstræning der er specielt tilpasset iværksættere og ”folk der vil frem i verden”.


Rolf på Twitter

Hvis du vil have besked når Rolf og ligesindede bloggere har lavet et nyt indlæg, så klik her:


Seneste kommentarer