Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Ekspertblogs Rolf Høegh fra Resultatskaber.dk og Place2live Kunde service - NÅR DEN ER VÆRST - håber du er bedre

Kunde service - NÅR DEN ER VÆRST - håber du er bedre

4.808 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
23 April 2011

En af mine gode venner, Johnny Søborg Larsen fra C&B Data Systemer og som ved ALT om hvordan man behandler sine kunder godt, har lige sendt mig følgende, som han modtog:

Tak for din henvendelse til XX Brandforsikring
Vi gør opmærksom på, at der i øjeblikket kan gå 1 til 2 uger, før vi vender tilbage.
Drejer din henvendelse sig om en skade, kan der på grund af ekstraordinær travlhed gå op til fire uger, før vi vender tilbage.
Du finder en kopi af din henvendelse nederst.
Bemærk at du ikke kan svare på denne e-mail.

Venlig hilsen
XX Brandforsikring

Hold da op hvor er der muligheder for os, som (altid) gider gøre en ekstra (positiv) forskel.

God påske - undtaget hvis du er forsikret i XX - så PAS PÅ.
Mail allerede nu til dem: HVIS DIT HUS FORVENTES BRÆNDT NED INDEN 4 UGER så mail, IDAG
så kan det være de svarer mens branden er  på sit højeste.....

Hilsen
Rolf Høegh

PS: Jeg har slettet navnet på forsikringsselskabet. Fordi de ikke er alene om at give dårlig kunde"service".
Meningen er ikke at hænge et bestemt selskab ud, men at få os alle til at overveje om vi gør det godt nok over for vore kunder. 
Og eksemplet her viser med tydelighed det kan gøres langt bedre. 

PPS:
Så har jeg en god nyhed, hvis du vil STYRKE DIN KUNDESERVIDE og ØGE DIT SALG:

Der er stadig enkelte pladser på mine åbne salgs-kurser
(nu kun kursus)
For kun kr. 2.995,- + moms får du en hel dags salgstræning
Århus (19. maj OVERTEGNET) og i København (25. maj - KUN FÅ PLADSER(læs mere her)

 

 

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Rolf skriver Skriv dig op