Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
21 March 2011

Din S-faktor betyder endnu mere end din X-faktor som iværkssætter.

De fleste iværksættere er fantastiske idefolk, geniale og skønne mennesker.
Men når det kommer til at "sælge" budskabet eller produktet springer kæden ofte af.

S står for sælger.
 

Derfor er din S-faktor afgørende for udfaldet.

Hvad hjælper det at du har verdens bedste ide eller produkt, hvis andre ikke forstår du har det.
Derfor: Sæt turbo på din S-faktor. Øv dig. Træn den. Og bliv ved med det. HELE TIDEN.

Der findes mange bøger og kurser om salg.

Nogle bedre end andre.
Jeg er komplet ligeglad med hvilken bog eller hvilken salgstræner du vælger, bare du gør noget ved det.
Og det kan ikke gå for stærkt.
For du vil godt sikre dig din ffremtid, ikke?

Lær en masse på en enkelt lørdag

Kig ind på Iværksættermessen i Køge på lørdag.
Her kan du få et hav af ideer - både om salg, holdninger og andet.
Fantastiske foredrag og mange gode udstillere.
Se om der er noget for dig.

Jeg kommer. Gør du også?

Kunne være sjovt at støde ind i dig.
Jeg har selv æren at være første mand på talerstolen i den store sal - lige efter Brian Mikkelsen har budt velkommen og skudt messen igang.

Hilsen
Rolf

Rolf Høegh
Resultatskaber.dk og Place2live

 

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Rolf skriver Skriv dig op