Amino Ekspertblog

Ekspertblogger på Amino om e-købmandskab og konverteringsoptimering

AdWords er stadig en stor fed malkeko

Skrevet af:
10. januar 2012 | 3.300 Visninger| 40 kommentarer
Hvor mange stjerner giver du?:

Amino Ekspertblog

Morten Vadskær

Ekspertblogger på Amino om e-købmandskab og konverteringsoptimering

Heldigvis* er der en tendens til at folk udelukkende fokuserer på SEO, men hvis du følger lidt med i udviklingen på Google, så vil du også have opdaget at AdWords, local m.m. fylder mere og mere i søgeresultaterne. Og AdWords bliver netop dagens emne, for danske e-købmænd overser masser af potentiale her. Lad dine konkurrenter bruge deres budget på at købe ord som "børnetøj" og "flybillet London" og gå efter de søgeord, som dine konkurrenter endnu ikke har opdaget. Og ja - der er et kæmpe potentiale. Jeg var til en konference i Brighton hvor jeg talte med en fyr der sagde "hvis du har under 10.000 søgeord i din AdWords-konto, så er den ikke seriøs" (kan afsløre at jeg så kun er useriøs Wink ). Men han har en pointe - der er masser af uopdyrkede marker som du kan indtage. Her er lidt inspiration (du må selv være kreativ hvis der ikke lige er eksempler i din branche).

"PGA Tour" er en stor golf-turnering. Googler du det, er der ingen AdWords-annoncer. Kunne man tænke sig at folk der søger efter det, selv spiller golf og dermed er interesseret i at købe golfbolde og -udstyr?

"Økologisk vuggestue". Ingen AdWords. Mon folk der søger efter økologiske vuggestuer har små børn? Kunne det tænkes at de gerne vil købe en økologisk ble, dyne, legetøj, you name it?

"Tour de France". Vi bli'r i sportens verden. Stadig ingen AdWords. Mon folk der googler den slags, cykler? Ikke alle - det er jeg godt klar over, men de der ikke har brug for en ny cykel eller cykeltøj, klikker nok heller ikke på annoncen.

"Manhattan" og "Covent Garden". To populære kvarterer at overnatte i for danskere der besøger hhv. New York og London. Ingen AdWords (der er faktisk stort set ingen annoncer på nogen af bydelene i London).

"Hvordan får man rødvin af tøjet". Køber den slags folk et vidunder pletfjerner-middel? Der er gode chancer.

"Spaltet hår". Ingen reklamer og et af de emner piger snakker mest om. Der må da være noget, der kan hjælpe dem.

"Malbec" (en populær drue til vin). Okay - der var en enkelt AdWords-annonce. Mon folk der søger efter dette også er på jagt efter vinoplevelser (vin, bøger om vin, vinsmagninger, vinrejser, vinkurser). Det samme gjorde sig gældende for "Mendoza" som er et stort argentinsk vinområde.

Det tog mig tre minutter at researche til det her blogindlæg, og jeg kender endda ikke synderligt meget til nogen af brancherne. Med dit branchekendskab vil det nok være meget nemmere. Kom nu ud og malk den store fede malkeko der står på AdWords-marken.

*Jeg skriver "heldigvis" fordi det gør det meget nemmere at gøre det bedre på alle andre områder.

Læs også


Kommentarer

Joachim Løvgaard  den 10-01-2012 kl. 11:59

Godt indlæg Morten, og du har helt ret. Dog skal man være opmærksom på, at de folk, der foretager de nævnte søgninger ikke er købs mode, men i informations mode, så min erfaring siger, at det bedst kan betale sig at lægge ovre i højre side, således at man undgår dem, der bare klikker på den første.

Medmindre man selvfølgelig håber, at man på sin landing page kan konvertere dem direkte fra informations mode til købs mode med et par enkelte sætninger :)

Det kan der jo arbejdes med...

Er kommentaren brugbar? 0 0
Frederik Trovatten  den 10-01-2012 kl. 12:33

Hello Morten,

Der er massere af hente i spøjse og mærkelige søgninger via. Adwords.

Men eksempler som "PGA Tour" og "Tour De France" er alt for brede...

Hvilket også er grunden til at du ikke kan se nogle annoncer på disse søgninger..

Selvom der er ikke er annoncer, kan der stadig være en en masse annoncører der byder på disse søgeord jo..

Men fordi at folk der Googler "Tour De France" nok leder efter information om Tour De France, vil CTR'en (Og Quality Scoren) på den pågældende annonce bliver så lav, at Google ikke tillader at vise den.

Selvom Google er glad for at tjene penge, gider de ikke at vise reklamer som ingen trykker på.

Der er massere af muligheder for at finde brede søgeord, uden annoncer... Men ofte er der en meget god grund til at man ikke kan se nogle annoncer på de pågældende søgninger :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolaj Thomasen  den 10-01-2012 kl. 12:54

Godt indlæg! Til orientering, så kan man sagtens få loftet over antal søgeord sat (meget) højere op, man skal bare presse sin accountmannager lidt.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morten Vadskær  den 10-01-2012 kl. 12:59

@Joachim Tak - og ja. Det er ikke de allerbedst konverterende ord, men priserne er også lave, hvis man ligger der helt alene.

@Frederik Nå, jamen så er mine eksempler jo dømt ude igen. Jeg ved bare at jeg selv henter gode besøgende for ingen penge på eksempler, der ligner dem jeg kommer med. Hvis ingen klikker på dine annoncer, så må du bare gøre din tekst skarpere ;-)

@Nicolaj Tak. Og tak for tippet med loftet. Det er jo god info

Er kommentaren brugbar? 0 0
Frank Hellerup Madsen  den 10-01-2012 kl. 13:16

Helt konkret, så er "PGA Tour" og "Tour de France" ord, som formentlig giver nogenlunde samme effekt som at annoncere på displaynetværket.

Ja, jeg er nok lidt mere interesseret i cykler end gennemsnittet, hvis jeg googler "Tour de France", men min interesse i tasteøjeblikket er ikke at købe ny cykel, men at finde ud af, hvor etape nr. 7 finder sted, hvem der cykler med nr. 137 eller hvor mange minutter Riis vandt med i 1996.

Der er "hvordan får man rødvin af tøjet" langt mere interessant, fordi folk søger efter en løsning, som dit produkt måske kan tilbyde.

Det er helt klart en god idé at tænke ud af boksen og annoncere, hvor konkurrencen er mindre - men prøv at ramme de ord, hvor der er kommercielle intentioner eller folk søger løsninger/stiller spørgsmål.

(De andre typer kan også testes, men smid dem i en kampagne for sig selv og vær klar til at trække stikket hurtigt, hvis de slet ikke virker).

Er kommentaren brugbar? 0 0
Gün Üret  den 10-01-2012 kl. 13:22

GOdt indlæg. God idé at målrette til Hv-sætninger

Er kommentaren brugbar? 0 0
Frederik Trovatten  den 10-01-2012 kl. 13:27

"Hvis ingen klikker på dine annoncer, så må du bare gøre din tekst skarpere ;-)"- That's the spirit!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morten Vadskær  den 10-01-2012 kl. 13:36

Jeg tog faktisk sportsverdenen med fordi jeg talte med en amerikaner der fortalte, at han havde stor succes med at lave AdWords på kendte sportspersoner (altså f.eks. "Usain Bolt" og "Caroline Wozniacki"). Har dog ikke kendskab til om det virker i Danmark (ved dog en enkelt har solgt t-shirts på søgningen "Kyllingen" aka Michael Rasmussen).

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolaj Thomasen  den 10-01-2012 kl. 14:23

Jeg tror også på Tour de France, men jeg tror ikke du sælger cykler på ordet. En konkurrence hvor du kan vinde en tur derned, eller salg af gule førertrøjer, hvis der er en dansker i front. Jeg mener også der plejer at være annoncer når showet er igang, men det er lidt udenfor sæson nu :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Troels Kjems  den 10-01-2012 kl. 21:20

Det er et relevant indlæg, og 90% af alle danske AdWords annoncører har definitivt for få søgeord på deres AdWords konti.

Men i tråd med de andre kommentarer, så bør valget af søgeord til cykelhandlerens annonce nok snarere være "gul cykel" eller "sej cykel" end "tour de france".

Da konverteringsraten er alfa og omega på betalt trafik (og da Google endda straffer lav AdWords klikrate med høj klikpris), så er der virkelig langt mellem kreative søgeord, der giver overskud.

Jeg spildt både egne og andres penge på diverse skøre forsøg med kreative søgeord - kunsten er at trække stikket meget hurtigt, inden det smadrer klikraten eller koster for mange klik, der ikke konverterer.

Malbec kampagnen alene indeholder for øvrigt 138 søgeord ;o)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morten Vadskær  den 11-01-2012 kl. 10:53

Hvis du kun har 138 søgeord i den, Troels, så er der da lang tid til du er færdig ;-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Martin Thorborg  den 11-01-2012 kl. 12:22

En virksomhed jeg arbejder med, som kun er på det danske marked, har mere end 300.000 søgeord og vendinger på Google Adwords.

138 er en helt sikker dødssejler.

Konvertering på generiske ord er tæt på nul, prisen er super høj og volumen er lille. Med andre ord et hammer dårligt Kinderæg ;-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Michael  den 11-01-2012 kl. 12:49

Jeg har også forsøgt mig flere gange med den her slags søgeord som ingen andre havde tænkt på. Fx fandt jeg ud af at ordet DCH var relevant for en shop jeg driver. Men som andre også skriver, så får man helt vildt mange visninger, men næsten ingen klik og slet ingen salg.

Det interessante i det her er, om man på en eller anden kreativ måde kan skabe flere klik og flere salg på ordet. Hvis man nu er sikker på, at det er relevante kunder som køber det produkt man sælger, så må det da være muligt... Og jeg er ikke så vild med konkurrencer og den slags, men hvis nogen har nogen ideer til det her, så vil jeg da hjertens gerne høre om det.

Er kommentaren brugbar? 0 0
TT Tekstforfatter  den 11-01-2012 kl. 12:56

Spændende ekspertblog. Dejligt, når man får stof til eftertanke!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morten Vadskær  den 11-01-2012 kl. 13:04

@Thorborg Jeg tror faktisk Troels mente, at der var 138 søgeord alene relateret til "Malbec" og så er det vist okay.

@Michael + @Thorborg Alfa og omega her (og i SEO) må jo være at holde skarpt øje med, hvad der konverterer og så give den ekstra gas på det. Hvis man stadig mener et ord er relevant og ikke konverterer, så er det værd at tweake landingssiden. Måske lover AdWords-annoncen noget, som landingssiden ikke lever op til.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Frederik Trovatten  den 11-01-2012 kl. 13:16

Det er spøjst at folk snakker om antal søgeord, som et kvalitets-stempel af deres Adwords-konto... Det er jo helt galt!

Det siger cirka det samme, som hvis man i SEO-verdenen fortæller:  "Vi har 100.000" links til vores hjemmeside... Det som er interessant er jo; Hvor mange linking domains? Hvad er kvaliteten? Er det do-follow etc.)

Hvis man abosolut vil snakke om antal søgeord i Adwords-sammenhæng er det kun relevant at snakke om hvor mange af de søgeord man har, der rent faktisk får visninger/besøg/salg.

I mange 95% tilfældene vil man finde ud af at de 400.000 søgeord man har tilføjet, er det kun 10.000 som rent faktisk får visninger. Resten er ganske enkelt støj, som i værste tilfælde kan smadre overblikket på en konto.

Når dagen er omme siger antal søgeord ikke en meter om performance. Ligesom Page Rank og antal links.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morten Vadskær  den 11-01-2012 kl. 13:21

Trovatten du skal jo ikke tage alting så bogstaveligt. Prøv at bevæge dig udover det og tænk tanken videre.

Pointen er jo, at har du kun 10 søgeord og aldrig bevæget dig udover de 10, så har du overset et gigantisk potentiale. Han mente givetvis ikke at man absolut skal have 100.000 ord, der giver overskud, men man skal fyre den af med et rabalder og rydde op løbende.

Tingene er aldrig kun en parameter, men det er svært at skrive et blogindlæg om et emne og dække alle 50 parametre, der er relevante for emnet. Så bliver det en bog frem for et blogindlæg og så langt at ingen gider læse det.

Er kommentaren brugbar? 0 0
ShopWithSocks.com  den 11-01-2012 kl. 13:23

Ja man kan blive overrasket hvordan folk nogle gange tænker ud af boksen : http://twitpic.com/7cszpz# :-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morten Vadskær  den 11-01-2012 kl. 13:28

@Casper Det der er sgu' da genialt (og nok ikke det, der sprænger deres AdWordsbudget)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Martin Thorborg  den 11-01-2012 kl. 13:28

Lige præcis Morten. Det betyder ikke at man skal have så meget som muligt, men en konto (og jeg misforstod måske Troels) med 138 søgeord, kan på ingen måde være optimeret. Det betyder heller ikke at en på 300.000 ord er det, men der er nok større chance for at en person der kan finde 300.000 vendinger, nok har styr på det. Dem jeg arbejder med har :-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolaj Thomasen  den 11-01-2012 kl. 13:32

@Casper - Alle dine sokke-konkurrenter ligger der sikkert også snart :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Frederik Trovatten  den 11-01-2012 kl. 13:41

@Morten Det har du helt ret i!

Min kommentar henvendte sig nu mere til diskussionen, end selve indlægget...Selvfølgelig skal du ikke skrive en 5-siders blogindlæg, for at komme rundt i alle hjørner af emnet.

Men heldigvis har vi et kommentarspor, som giver mulighed for at debattere emnet yderligere :)

Anywho, jeg forstår sagtens hvad du mener og det har aldrig være hensigt at være flueknepper.

Jeg får bare skidt når jeg efterfølgende hører kunder og bekendte spørge: "Hvordan kan vi få flere søgeord i vores Adwords-liste"? "Hvordan får vi Page Rank 5"? "Hvor mange links har vi"..  Du ved hvad mener.. :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morten Vadskær  den 11-01-2012 kl. 13:45

Ja, men det er dér, du skal fortælle kunden "skal vi ikke først fjerne eller trimme alle de søgeord og annoncer, der ikke giver positiv ROI?". Du kan jo også læsse den over på ham med et "giv mig 1000 søgeord så opretter jeg annoncerne og om en måned lukker vi de 950 igen" - men hey, så har han jo fået 50 søgeord, der giver gevinst. Jeg har aldrig sagt at det var et nemt arbejde (og det ved du nok også selv).

Men du har ret - kommentarsporet er selvfølgelig til det her. I blogindlægget kan jeg ikke komme omkring alle scenarier. Jeg forventer lidt tankegang af læseren også ;-)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Troels Kjems  den 11-01-2012 kl. 16:00

@Morten, Martin og andre. Beklager at jeg bragte debatten off-track med en uskarp formulering. De 138 søgeord er udelukkende relateret til Malbec druer/vine og placeret i x antal annoncegrupper under en Malbec kampagne :o)

Som Frederik rigtigt skriver, så er et højt antal søgeord ikke en garanti for noget som helst.

Derimod er et lavt antal søgeord næsten altid resultatet af dovenskab eller manglende viden om, hvordan man finder flere gode søgeord.

Det vil oftest være en et lille udsnit af søgeordene, som trækker det tunge læs ift. antallet af konverteringer.

Men det vil (uden undtagelse?) være de mindre søgte ord, som giver højest ROI. Men det er der vist også enighed om :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Martin Leinstein  den 11-01-2012 kl. 19:38

@Morten fedt indlæg - masse gode ideer... ;) Keep up the good work.

Er kommentaren brugbar? 0 0
jan kristensen  den 12-01-2012 kl. 00:02

Jeg er ikke dreven Adwords mand, men jeg synes at jeg får en meget høj klikpris når jeg fylder mine adwords lister med ord der ikke passer til emnet.

300000 ord er mange, så mange ord findes ikke i det danske sprog , så det må være vendinger, sætninger, kunstige sætninger og sætninger stjålet fra alle mulige tekster.

jeg har svært ved at se hvad det skulle gøre godt for, i bedste fald bliver kunderne sure over at se et irrelevant søgeresultat, i værste fald bliver du straffet med fuldt kraft af Google, HVIS, det passer, det som andre adwords guruer prædiker, at tom tekst fra tekstbanker(glemt udtrykket) registreres og bliver set som en art spam af Google

det der virker rigtig godt for mig med og giver billige klik er at skrive teksten der skal ses af Google i god tid før jeg laver adwords annoncen, så er teksten kendt af Google på forhånd

ca 14 dage i forvejen laves den tekst der skal linkes til, så laver jeg simple annoncer med begrænsede ordlister, evt gentag dit vigtigste søgeord flere gange i annoncen og sørg for at det grammatisk korrekt gengår i teksten, gerne i den første linie, brug gerne det vigtigste ord flere gange og gerne med grammatiske bøjninger,

google sneskovl og se min , både som billede og som organisk tekst,

det er yderligere min fornemmelse at man skal undgå at pause og stoppe kampagner, sæt istedet daglig sum ned i perioder, så slipper du for at løbe kampagner igang med høje klikpriser

alt baseret på fornemmelser, jeg ikke skyggen af beviser!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolaj Thomasen  den 12-01-2012 kl. 03:53

@Jan, det er selvfølgelig sætninger.

Forestil dig at du har en vare (hundehus), find 30 ord/sætninger du kan sætte foran (flot, billigt, nyt, sort eller brunt, bedste) og 30 ord/sætninger du kan sætte bagved (købes, til salg, i træ, med egen indgang, i DK)

Laver du alle kombinationer, så har du 900 ord. Bruger du søgesætningen i annoncen, så har du en super relateret annonce og derved en billigere klikpris, end hvis du kun havde en bred søgning på "hundehus".

Er kommentaren brugbar? 0 0
Martin Thorborg  den 12-01-2012 kl. 09:54

Hej Jan

Det er noget vrøvl du skriver.

Den virksomhed jeg arbejder med har mere end styr på deres ord og vendinger.

Der er ikke en eneste der ikke giver mening.

Som Nicolaj skriver, så kan et enkelt produkt på ingen tid give 900 variationer og man kan også sagtens lave flere.

Virksomheden har godt 30.000 varenumre, så du kan se hvor hurtigt man kan lave ord.

Så du går glip a masser af omsætning, ligesom de fleste andre.

De bedste hilsner

Martin

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolaj Thomasen  den 12-01-2012 kl. 10:52

Hvis nogen af Jer sidder med nogle brandnavne på produkter I fører, hvor producenten har blokeret for brug af ordene i annoncen, så vil jeg opfordre Jer til at henvende Jer til konkurrencestyrelsen.

Vi har anmeldt et par producenter og der er nu koblet en sagbehandler på sagen. Send mig en besked herinde, så vil jeg være behjælpelig med kontaktinformationer til sagsbehandleren.

Jo flere anmeldelser, des større chance er der for at de vælger at gøre noget ved problemet.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Thomas T. Sloth  den 12-01-2012 kl. 12:57

Mortens ide er glimrende - den kræver bare, at der bliver oprettet landingssider, der matcher søgningen. Dermed vil klikprisen falde.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Heinec  den 12-01-2012 kl. 23:03

Morten, endnu en rigtig god artikel fra dig, Keep them coming :)

Enig der er mange skæve vinkler der bestemt ikke er afdækket af "høj konkurrence" som AdWords kalder det.

Men som flere skriver, så skal man være parat til at rykke stikket hurtigt!

Er kommentaren brugbar? 0 0
Jesper Jørgensen  den 14-01-2012 kl. 13:13

Hvad med stavefejl som søgeord? nogen mening om disse? De giver dig en hulens masse ekstra søgeord.

Jeg ved ikke hvorfor, men i dette indlæg og kommentarerer er der kun fokus på søgeord, glemmer man ikke at fokusere på de negative også? Her sparer man iøvrigt rigtigt mange klik penge som kan bruges de steder hvor det giver mening og konverteringer :)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolaj Thomasen  den 14-01-2012 kl. 16:06

@Jesper

Stavefejl er en guldgruppe! Specielt hvis der kommer et nyt produkt på markedet, som en stor del staver forkert. Det er dog min erfaring, at fordelen forsvinder relativt hurtigt, efterhånden som Google finder ud af, at der er tale om det samme produkt.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Jesper Jørgensen  den 14-01-2012 kl. 18:01

@nicolaj

Så må man jo bare slå til med det samme. Men jeg oplever også at folk der kommer ind igennem stavefejl også har sværere ved at konvertere. Tingene hænger åbenbart sammen!

Yderlige vil jeg da nævne hvis man skulle oprette landingpages til 1000 produkter og kombinationen af søgeord, så må man da få travlt - specielt hvis der kommer opdateringer. God weekend!

Er kommentaren brugbar? 0 0
BarnetsFest.dk  den 16-01-2012 kl. 17:00

Jeg har været super glad for at læse alle jeres indslag, men mangler stadig inspiration til at få besøgstallet op på min side: www.barnetsfest.dk

jeg har ingen varer til salg på min side og kan derfor ikke relatere til specifikke produkter.

Er det mest optimale at købe AdWords eller kan én af jer hjælpe mig med en god idé?

Tak for hjælpen på forhånd.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Nicolaj  den 16-01-2012 kl. 20:22

Jeg kan ikke lige se hvordan I tjener penge. Hvis I ikke skaber indtægter, så vil AdWords være en dårlig forretning uanset hvad I gør.

Hvis I tjener penge på Jeres nyhedsbrev, så kunne nyhedsbrevstilmeldinger være et mål for Jeres AdWords annoncering, men det kræver en bedre landingpage for tilmeldingen, hvis det skal blive en succes.

Jeg tror først I skal arbejde med organisk SEO og her er en masse I kan gøre onsite. Eksempelvis er der flere af Jeres undersider, der har samme titel, ligesom I ikke udnytter alle 67-70 tegn.

Der er masser at gå igang med, men det kræver lidt baggrundsviden om emnet. Start evt. med at hente den gratis version af e-bogen seo-lex, af Thomas Rosenstand, eller lån mikkel Demibs bog på biblioteket.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Anders Andersen  den 19-01-2012 kl. 11:32

Morten har en god point her. Alt for mange små webshops prioriter SEO, kundeserive og konverterings optimering alt for højt i forhold til Adwords. Adwords er den vigtigste faktor i Ehandel (udover indkøbe og leveringen)

Er kommentaren brugbar? 0 0
Akitao.dk  den 20-01-2012 kl. 23:16

Jeg har selv brugt samme taktik, men jeg syntes det kan være svært at finde billige søgeord som Google vil lade dig bruge.

Er kommentaren brugbar? 0 0
Roal Limkilde  den 22-01-2012 kl. 16:20

Øjenåbner... gav mig da lidt at tænke på

Er kommentaren brugbar? 0 0
Morten Vadskær  den 23-01-2012 kl. 11:06

Tak for de mange super gode kommentarer (der jo kunne være et blogindlæg i sig selv). Det er rigtigt at nogle af de mere kreative ikke giver et eneste klik og andre får man ikke lov at bruge, men det er jo næsten gratis at forsøge.

Jeg ved fra mig selv at nogle af mine allerbedste søgeord er så "langt ude" og slet ikke dem, man kommer til at tænke på i første hug. Det betyder også der ingen konkurrence er på dem og man betaler stort set ingenting for ord/fraser, der konverterer helt fantastisk.

Det er bare med at klø på.

Er kommentaren brugbar? 0 0
 

Tilføj en kommentar

 
Husk Mig

Få besked når der kommenteres (Log ind for at få tilsendt mail)
 

Om denne blog


Få besked når Morten skriver


Morten Vadskær

Morten Vadskær har drevet e-handel siden 2001 og har masser af praktisk erfaring med branchen. Han driver de to webshops www.kondomaten.dk 
og www.faktorfobi.dk og skriver her på Amino om at forbedre sin webshop. Morten har desuden skrevet e-bogen Konverteringskarma og er medforfatter på Analyticsbogen

Hans private blog er på www.v4d5.net/blog


Morten på Twitter

Hvis du vil have besked når Morten og ligesindede bloggere har lavet et nyt indlæg, så klik her:


Seneste kommentarer