Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
23 April 2014

Attraktion markedsføring giver virksomheden opmærksomhed og vender salgsfokus til købsfokus. Men vil det også styrke oplevelsen for din målgruppe og sikre dig flere followers?

Jeg fik engang et godt råd af en journalist omkring forfatning af nyhedsbreve.
Et nyhedsbrev kan dels handle om egne produkter, men helst også anbefalinger af andres, samt evt. en nyhed som diskuteres i øjeblikket. Nyhedsbrevet kan få for meget fokus på afsenders egne hensigter og derved mister læseren måske interessen.

Et godt råd har altid været at få fokus på det som skaber værdi for målgruppen.

Du vil gerne fortælle om jeres produkter og/eller services over de sociale medier, så at budskabet  kan deles af andre. Du tænker på din målgruppe når du skriver. Hensigten er at prøve at få det til at gå viralt. Bekostelige produktioner med product placement forsøger også dette og mange lykkedes.
http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/de-10-mest-populaere-virale-film-nogensinde

I følge de gældende regler er reklamer, der ikke klart kan identificeres som sådan, ikke i overensstemmelse med god markedsføringsskik, jf. markedsføringsloven § 1 samt artikel 11 i International Kodeks For Reklamepraksis, efter hvilken reklamer klart skal kunne identificeres som sådan, uanset deres form og uanset hvilket medium, der anvendes. Kravet om identifikation af reklame gælder selvsagt også i reklame i form at produktplacering i film. “

Kilde: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Markedsfoeringsloven/Sager-efter-markedsfoeringsloven/skjultreklame/productplacement

Vidste du at der også ligger en helt ny mulighed gemt, som ikke mange har set endnu?

Det hedder Delings medier!

Du kan dele billeder fra Gettyimages, YouTube videoer, Facebook og Google opdateringer, men også samle dem på én side. Det skaber storytelling og Attraction og samtidligt finder målgruppen dine opdateres om emnet på tværs af medier.

Faktisk er der så meget CONTENT derude at du snart ikke behøver at lave noget selv.

Gør opmærksom på din tilstedeværelse på sociale medier pga. at nogle foretrækker video, andre at læse og andre igen vil gerne følge på Facebook. Det er derfor vigtigt for dig at få gøre din målgruppe opmærksom på jeres tilstede på de platforme hvor I findes.

F.eks.
issuu eller Slideshare til dine PDF
Vimeo og YouTube for at give integritet - evt. til forklaring af mere komplekse ting
Facebook, linkedin og Twitter for at få følgere
og der er mange andre.

Samler du dine guldkorn kan det give mere trafik og en forbedret brugsoplevelse.
Det handler altså om at du opbygger fastlåste (statiske) sider, med dine bedste opdateringer (guldkorn) fra online services.


Samle dine perler på tværs af medier, for at gøre det mere spændende med et besøg og nu kan du gøre opmærksomhed på jeres tilstedeværelse på tværs i form af kontrollerede opdateringer som indlejres på en statisk side.

Prøv iflowr i dag - systemet er gratis og sjovt at bruge.

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Jan skriver Skriv dig op