Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Er vi på vej væk fra det traditionelle website?

1.421 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
21 March 2014

En undersøgelse foretaget af Global Web Index viser en stigning fra 700 millioner fra 2011 til i dag som siger de ser online videoer.

Platforme som Youtube og Facebook trækker mere og mere folk til Naturligt pga. at man også kan søge der og søgningerne giver mere content at se på.

Men hvad med de budkaber som ligger derude, som små reflex brikker i mørket? Bliver de mange websites som folk bruger uendeligt meget tid på også fundet? Kan de ses fra smartphones. Bliver det efterhånden blot til besvær med alle de forskellige interaktionsformer og budskaber eller mangel på samme?

Er vi på vej væk fra det traditionelle website?
Det er blevet så meget hurtigere at samle CONTENT fra de mange sociale platforme.
Jeg kan se mange webløsninger begynder at sammensætte fra tumblr, flickr, youtube mv.

Det at få budskabet til at gå viralt er i centrum for mange virksomheder nu.

Vores verden er blevet mere et sted for markedsføringsværktøjet ligger hos forbrugeren som tager ansvaret, for om noget skal deles eller ikke.

Et faktum er at vi bliver mere synlige når vi er tilstede på tværs af kanalerne. Ligesom i gamle dage hvor man både skulle have en radiospot og en tv-reklame. Så skal man i dag være tilstede på de mange platforme. 

Mange virksomheder har lidt glemt deres website, som nu næsten forsvinder helt.
Men kommunikation har også altid været god kommunikation når den gav forbrugeren valget imellem at lytte, se eller læse. Derfor er de sociale platforme så gode i en kombination, pga. at de er rigtigt gode på hvert deres eget felt. 

VIMEO og Youtube til Video, Facebook, Twitter og linkedin til korte buskaber og soundcloud til lyd. Så kunne det være slideshare og issuu til at læse.

På samme måde som alle bilforhandler samler deres forretninger i Bilbyen, så kan virksomheder opnå værdi ved at blive synlige der hvor målgruppen retter sine øjne.
Det kunne også kaldes en løftestang til content, ved at samle meget på ét sted opnår man fordelene ved at flere kommer dertil, for at se om der skulle være noget spændende. (LEVERAGE)

Som et marked med frugt og grønt eller stumper til gamle biler og motorcykler.
Google ved også godt dette og giver derfor mere RANKING position til store platforme.

En PDF som du ligger på issuu vil helt sikkert udkonkurrere den samme PDF på jeres eget website.

Jeg mener vi har brug for et nyt platform hvor vi kan samle statiske budskaber fra de forskellige platforme. En service hvor vi kan blive Cross platform i vores fortælling. Det som mange forretninger efterspørger er et system hvor forbrugeren kan hjælpe med at dele.

http://bit.ly/anbefaletmedlem

http://bit.ly/skafetnytmedlem

http://bit.ly/anbefalostilfamilieogvenner

Løsningen findes og den hedder iflowr. navnet afspejler den gestus som det er at komme med en buket blomster. Ønsket om at glæde en anden person. iflowr en mulighed for at få formidling af hjælp til andre man snakker med. Hvis du ved at en ven arbejder med musik, tøjforretning, coaching, reparation af biler osv. så vil du med iflowr kunne oprette en samling for ham eller hende og hjælpe med at sprede budskabet på de sociale platforme.

iflowr tilbyder statistik så at man kan se hvem der hjælper hvem og via et e-commerce tracking system kan iflowr registrere hvordan en samling har konverteret fra antal hits til antal salg.

iflowr er desuden en affiliate løsning hvor du kan få kommission af de iflowr abonnementer som du sætter. iflowr er tænkt som en win/win løsning hvor bliver vindere og hvor du kun betaler når du også føler at systemet bringer dig værdi.

Men du kan kun få et iflowr ved at kontakte mig pga. at løsningen er som GMAIL i starten hvor man skulle inviteres for at få en konto.
Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Jan skriver Skriv dig op