Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Iman Bouzidi Ingen kunder - Ingen business!

Ingen kunder - Ingen business!

961 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
19 June 2014

Hvad bør jeg fokusere på for at skabe succes og mersalg?

Og hvilket forretnings element vil DU mene er aller vigtigst???

10437770_284188521753160_7320155444857453066_n

Dette blogindlæg opfordre til en sund diskussion imellem alle de garvede forretnings folk derude: 

Midt i en ben hård trænings session kommer denne kreative illustration til mig! Inden træningen havde jeg haft et konsultering møde me

d en virksomhed som i bund og grund manglede klarhed omkring hvad jeg her definere som værende døren -> entréen til at succes (Altså humlen som skal fange kundens 

opmærksomhed og give ham/hende lyst til overhovedet at skabe relation) 

Tegningen kom til verden så snart jeg fik sat mig ;) jeg takker DSB for de bløde sæder! (Det manglede da bare m. de priser ;)

Anyhow – Det siges at der i al almindelig ikke findes korrekte ej forkerte svar – men i min verden gør der altså! Så kom frisk hvis du har en anden holdning.

10437770_284188521753160_7320155444857453066_nmcirkel

Hvis man vil lave business hvad er så det absolut vigtigste element man bør fokusere på?

  1.  Entreen – altså et gennemarbejdet brand m. fokus og rette signalværdier?
  2. Content- altså indholdet “Hvad kan vi, hvad vil vi hvor vi på vej hen., hvordan for vi det til at køre rund (økonomien, processen, mm.)..?
  3.  Taget – altså markedsføringen off-som online
  4.  Fundamentet – altså hvilke tools benytter vi?
  5.  Mennesket – Kunden som efterspørger dit produkt/service og betaler dine regninger.

Svaret: Selvfølgelig 5. Mennesket = kunden !

Og hvorfor? Pære simpelt forstår vi ikke vores kunde segments ønsker, behov og underbevidste adfærd kan vi umuligt henvende os direkte til dem!

No customers No business!

Hvordan for vi så bedre indsigt i vores kunders underbevidste beslutnings processer, ønsker og behov? 

Svar: I kontakter mig – Neuromarketings konsulent, Iman Bouzidi

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Slettet skriver Skriv dig op