Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Jannich Rindom - Med fokus på det opsøgende salg og mødebooking. Mødebooking handler udelukkende om kvalitet så hvordan sikres det?

Mødebooking handler udelukkende om kvalitet så hvordan sikres det?

1.449 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
14 March 2017

Hej, og tak fordi du vil læse med, rigtig god fornøjelse. 

Mødebooking handler om kvalitet og hvordan sikre man sig, så lige det ? – det jo de færreste som der har redskaberne til at gå mødebookeren efter i sømmene..

Jeg vil godt give et konstruktivt bud:

Det hamrende vigtigt at den som skal i varetage dine interesser også forstår sig på; Din værdikæde, dine værdier, din målsætning, og ikke mindst at han/hun har en sober og ordenligt tilgang til de kommende opringninger som han/hun skal fortage for dig.

Selve dialogen, er meget meget vigtigere end mødet – og hvorfor er den så det?

Jeg er af den overbevisning, at hvis man gør sit forarbejde ordenligt ved at udvælge den rigtige målgruppe, finde de rigtige kontaktpersoner og måske lige bruger et par min. på at kigge hjemmesiden igennem inden man kontakter den måske kommende kunde, og hertil har klædt sig selv ordenlig på, i forhold til hvem man nu en gang repræsentere – så må det være mødebookerens erfaring der herfra skaber interessen eller afdækker et evt. behov.

Men at få en mødebooker i røret som dårligt nok kender sin repræsentant, eller ikke har sat sig ordenlig ind i opgaven, skaber bare en useriøs samtale, som føre til at modtageren sidder med en dårlig oplevelse,  pudsigt nok; husker de fleste af os dårlige oplevelser, og hertil også hvem der har påført os dem. (Altså også firmanavnet)

Mødebooking handler om kvalitet og hvordan sikres det ?

Det er jo altid svært at sikre sig – men det handler om tillid, nærvær,  hver konstruktiv i din spørgen til mødebookeren om hvordan han/hun vil gribe det an.

Mærk efter… Mange gange skal man lytte sin mavefornemmelse og ikke de “fine resultater som der loves” Husk på, det svært at love resultater, som endnu ikke er skabt!

Tak fordi du læste med. 

Med venlig hilsen

Jannich Rindom| MasterClass i Salg & markedsføring

Phoner2support ApS - Rindom & Co. Consulting ApS

www.phoner2support.dk & www.jannichrindom.dk 

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Jannich skriver Skriv dig op